به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۱۱۴۰۲۷
ناکامی تیم بنا کامل شد؛

نوروزی و رضایی هم از المپیک حذف شدند

کابوس ریو برای کشتی فرنگی ایران
گروه ورزشی:‌ پس از حذف حمید سوریان از رقابت های المپیک،امید نوروزی و قاسم رضایی هم از این رقابت ها کنار رفتند.
نوروزی و رضایی هم از المپیک حذف شدند
امید نوروزی با وجود بهره بردن از قرعه ای بسیار خوب نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد و با یک شکست و یک پیروزی از رقابت ها المپیک ریو کنار رفت.نوروزی پس از پیروزی نزدیک 2 بر یک مقابل حریف گمنام خود از ونزوئلا مقابل شامگی بولکوادزه دارنده مدال برنز اروپا در سال 2016 و قهرمان جوانان جهان در سال 2014 از گرجستان 2 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر گرج در مرحله نیمه نهایی مقابل داوور استفانک صرب، نوروزی وداع تلخی با المپیک ریو داشت. کشتی‌گیر صربستانی این مسابقه را 7-0 برنده شد.

قاسم رضایی نیز دیگر کشتی گیر ایران در روز پایانی بود که او نیز پس از کسب یک پیروزی 8 بر صفر مقابل کشتی گیر ونزوئلا در دور بعد مقابل کشتی گیر نه چندان مطرح کوبا با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد تا با این شکست ناکامی کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو کامل شود.

حذف و شکست چهره‌های شاخص کشتی فرنگی ایران در المپیک ریو در حالی رقم خورد که مهمترین عامل شکست کشتی گیران ایرانی تحلیل شدید قوای جسمانی و به قول معروف وا دادن در سه دقیقه دوم مبارزاتشان آن هم مقابل حریفان گمنام جهانی بود و مشخص نیست فرنگی کاران ایران که طی یکسال اخیر مدام در اردوهای مختلف تیم ملی زیر نظر بنا کار کرده اند چرا تا این حد با مشکل جسمانی مواجه بودند.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک ریو همان ترکیب ایران در المپیک چهار سال پیش لندن بود.