به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۱۱۴۱۰۷
دولت عربستان یاور کافران و دشمن مومنین است

پسر بن‌ لادن: مردم عربستان شورش كنند!

گروه بين‌الملل: پسر اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده از مردم عربستان خواست به منظور رها کردن خود از نفوذ آمریکا، حكومت اين كشور را «سرنگون» کنند.
پسر بن‌ لادن: مردم عربستان شورش كنند!
حمزه بن لادن ، پسر اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده در یک پیام صوتی که شبکه اطلاع رسانی "سایت" منتشر کرد، از جوانان عربستانی خواسته است به القاعده یمن بپیوندند تا تجربه لازم برای مبارزه را بدست آورند. وی همچنین در پیام صوتی خود که تحت عنوان "حاکمیت بهترین امتها در قیام اهل حرم" منتشر شد تاکید کرد: حاکمان عربستان قوانین شریعت را به صورت گسترده زیر پا می گذارند. ملت عربستان نوادگان صحابه های بزرگ و فاتحان گرانقدر هستند.

وی در پیام خود "بزرگان قریش و عتیبه وسران قبایل بنی تمیم، حرب،جهینة، زهران،غامد، بنی شهر، الخوالد، الدواسر، شمر الکواسر، مطیر وقحطان و سایر قبایل دارای کرامت و عزت و جوانان آزادی خواه غیور" را خطاب قرار داده است. حمزه بن لادن تاکید کرد: دولت عربستان به مردم این کشور ظلم می کند و یاور کافران و دشمن مومنین است و به غیر از انچه خداوند فرموده حکم می کند و ربا را حلال کرده و جهاد در راه خدا را حرام.

وی در ادامه افزود: تنها درخواست در حال حاضر دعوت به شورش بر دست نشانده های آمریکا و پشتیبانی از شریعت و شورش علیه خاندان جنایت کار حاکم است که بلاد حرمین را به کشور پادشاهان تبدیل کرده است. حمزه بن لادن عنوان داشت: ایجاد تغییرات در بلاد حرمین به نفع تمام امت است تا این کشور بار دیگر رهبری امت اسلامی را مانند قبل به دست بگیرد و بر امت ما بار دیگر سیادت کند و بر تمام امتهای دیگر برتری جوید و پرچم اسلام را بر تمام قله ها برافرازد و شریعت خداوند را جاری سازد.

وی ارتش عربستان را به ناتوانی در مقابله با شبه نظامیان حوثی در یمن متهم کرده و تاکید کرد: دولت عربستان بعد از شکست در نابود کردن حوثی‌ها شروع به بمباران مواضع القاعده در یمن کرده است با وجود اینکه القاعده با حوثی‌ها مبارزه می‌کند. آل سعود و ارتش آن شایستگی دفاع از حرمین شرفین را ندارند. حرکت رافضی ها به سمت حرمین شریفین با وجود آنچه که در محافل سیاسی و رسانه ها اعلام می شود همچنان ادامه دارد.

وی در پایان پیام خود از سعودی ها خواست تا گروهی متشکل از علما صادق و مبلغان متقی مخلص و جوانان آگاه و مخلص در شبکه های اجتماعی ایجاد شود و تمام تلاش خود را برای ایجاد تغییر و آگاه کردن مردم به حقوق خود و نقش دولت در پایمال کردن حقوقشان و به بردگی گرفتنشان به کار ببرند.

القاعده یمن در ژانویه 2009 اعلام موجودیت کرد. آمریکا این گروه را یک شبکه تروریستی اعلام کرده است. مقام‌های اطلاعاتی آمریکا اعلام کرده‌اند حمزه 23 ساله پسر مورد علاقه اسامه بن لادن بود. وی، حمزه را برای جانشینی خود به عنوان رهبر القاعده آماده می‌کرد.