به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۵۱
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۱۱۴۳۷۱
تندگویان مطرح کرد:

مسجدجامعی گزینه اصلاحات درشورای شهر

گروه جامعه: سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر از انتخاب «مسجدجامعی»به عنوان گزینه نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات هیات رئیسه آتی شورای شهر خبر داد.
مسجدجامعی گزینه اصلاحات درشورای شهر
محمد مهدی تندگویان، در مورد برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات هیات رئیسه آتی، با بیان اینکه جلسات اصلاح طلبان برای انتخاب گزینه ریاست برگزار شده و نهایتا «احمد مسجدجامعی» به عنوان گزینه ریاست شورا انتخاب شد، گفت: با این حال هنوز بر روی گزینه ها برای ترکیب هیات رئیسه تصمیم گیری نشده است.

تندگویان در پاسخ به این سوال که آیا وی بار دیگر برای هیأت رییسه کاندید می شود یا خیر؟ با بیان اینکه سال گذشته علارغم میل باطنی و تنها براساس درخواست فراکسیون کاندید شدم، افزود: به شخصه علاقه ای برای کاندید شدن ندارم چراکه در سال آخر مدیریت شهری قرار داریم و عملا 7ماه از کار اجرایی شورا و شهرداری باقی مانده و به نظر نمی‌رسد در این مدت کوتاه تغییر رویه‌ای در عملکرد ایجاد شود.

تندگویان در مورد رایزنی با ورزشکاران شورا و یا برخی اصولگرایان برای جذب آرای آنها تصریح کرد: سال گذشته در انتخابات هیات رئیسه یک رأی سفید در میان آرا وجود داشت که این نشان می دهد که تعدادی از اصولگرایان از مدیریت چمران راضی نیستند و احتمالا در انتخابات هیات رئیسه آتی نیز تعداد رأی‌های سفید در پی نارضایتی از مدیریت چمران در طیف اصولگرایان بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد اعضای اصلاح طلب و آرای آنها مشخص است، گفت: جریان اصلاح طلبی شورای شهر که مسجد جامعی را گزینه ریاست انتخاب کرده است 13رأی دارد هرچند که برخی عنوان کردند که اگر تعداد آراء ما به 15برسد به گزینه ما رأی خواهند داد اما به شخصه معتقدم نمی توان بر روی وعده های اعضا اتکا کرد!

تندگویان در مورد جذب آرای ورزشکاران شورا نیز با بیان اینکه تکلیف این افراد مشخص است و به نظر می رسد آنها برای رأی دادن بر روی گزینه قبلی خود ایستاده‌اند، گفت:ممکن است در پی جلسات و ملاقات ها عده ای از اعضای شورا به ما قول دهند که رأیشان را در سبد اصلاح طلبان می اندازند اما معتقدم نباید برروی آنها حساب باز کرد.
مرجع : ایسنا