به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۴ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۱۱۴۶۴۸
وقتي مجري تندرو از پس معاون روحاني برنيامد

بازتاب پاسخ‌های مولاوردی به مجری دلواپس سيما


گروه سياسي: شب گذشته شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده میهمان برنامه متن و حاشیه بود. وی پس از برنامه در اینستاگرام خود نوشت: "به مناسبت هفته دولت دیشب مهمان برنامه متن حاشیه شبکه سه سیما بودم. قبل از برنامه از چالشی بودن آن مطلع بودم، هرچند قبل از اجرا اطمینان داده شد که به مناسبت هفته دولت ریتم برنامه را آرام کرده‌اند! اما به رغم عنوان، در کل برنامه در ورطه حاشیه ها گرفتار شد و اجازه ورود به متن را پیدا نکرد یا به عبارتی اجازه داده نشد این اتفاق بیافتد! و به عنوان خود وفادار بماند و در این میان می ماند مجری برنامه که فقط ”مجری» بود! فقط همین"

از سوي ديگر، مهدی ترابیان تهیه کننده متن حاشیه در اینستاگرام خود نوشت: "دیشب سرکار خانم شهیندخت مولاوردی در هفته دولت میهمان برنامه متن، حاشیه بود. در همان گزارش شروع برنامه گفتیم بر خلاف برنامه هایی که به گزارش کار مسئول می پردازد، می شود نگاه دیگری هم داشت و مسئول در هفته مربوط به خودش، پاسخگوتر از همیشه باشد تا هم ابهامات را بیشتر جواب دهد و هم در لابلای پاسخگویی به ابهامات از عملکردش برای مردم هم بگوید. اتفاقی که پیش از آن هم در برنامه متن، حاشیه افتاده بود و خانم مولاوردی هم قبل از برنامه مشکلی برای این موضوع نداشت. برنامه هم با همین رویکرد به روی آنتن رفت و خانم مولاوردی هم بعد از برنامه، از روند آن با وجود طرح سوالات صریح، در دو نوبت اعلام رضایت نمود. اما برخی از دوستانی که ظاهرا به ایشان علاقمند بودند با هجوم به شبکه‌هاي مجازی، بعد از نثار برخی توهین‌ها، ما را بازجو دانستند و رسانه‌مان را میلی. هیچ صحبتی در مقابل این عزیزان ندارم که انتقاد کردن از برنامه را، حقشان می دانم، به جز یک چیز. و آن اینکه عاجزانه از حضرتشان درخواست دارم برنامه‌هاي قبلی متن، حاشیه با حضور مسئولین دیگر از جمله برنامه سردار نقدی رییس بسیج مستضعفین در هفته بسیج و برنامه آقای زاکانی رییس وقت کمیسیون برجام مجلس در روزهای بررسی برجام در مجلس را ببینند، آن وقت نظر دهند که برنامه متن، حاشیه با سرکار خانم مولاوردی میلی برخورد کرده یا خیر ؟ همین..."

سايت انصاف نيوز در اين باره نوشت: مصاحبه ی شب گذشته ی شهیندخت مولاوردی در برنامه ی زنده ی «متن و حاشیه» از شبکه ی سه، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت؛ مصاحبه‌ای که مجری تندروی آن با معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده وارد چالشی تند شد.

به گزارش انصاف‌نیوز، بیشتر بازتاب‌هاي این مصاحبه در شبکه‌هاي اجتماعی در حمایت از مولاوردی و در انتقاد از مجری صداوسیما بود؛ همان مجری که رفتار او در برنامه‌هاي دیگر نیز به عقیده ی بسیاری از کارشناسان رسانه ای، خارج از عرف رفتار رسانه ای است.

بخشی از بازتاب این مصاحبه در شبکه ی اجتماعی توییتر را که کاربری به نام وحید جمع آوری کرده، در پی می آید:

یغما : مجری متن و‌ حاشیه، مولاوردی رو دعوت کرده برنامه، میگه تو میری سر کار به کانون خانواده ات آسیبی وارد نمیشه؟!

سجاد: مجری […] ۱۰ دقیقه زور زد تا شهین‌دخت مولاوردی بگه زنی که شاغله، نمی‌تونه مادر خوبی باشه. نگفت.

عین الله: بزنید شبکه سه، شهین دخت مولاوردی تنهاست با یه صدا و سیما جلوس

حمیده: کشور ما در یک مرحله رو به رشد آسیب اجتماعی قرارداره. خانم مولاوردی در گفتگوی متن حاشیه شبکه سه

یغما: مولاوردی در رسانه ملی: بعد از ۳۶ سال نظام باید در خصوص حضور زنان در ورزشگاه ها چاره ای بیاندیشد و مدیریتی بکار گیرد.

حمیده: تا زمانی که زنان بهبود یافته یا در معرض آسیب اشتغال پایدار نداشته باشند، دوباره امکان برگشت دارند «شهیندخت مولاوردی»

مستوره: حاضر نیستم گفت‌وگوی رسانه ی مثلا ملی‌ با مولاوردی رو ببینم، چون جنس سوالا و سطحش رسما فشار خونم‌رو می‌بره بالا، سوالات مجری اندازه جواب‌های احمدی نژاد به خبرنگارای خارجی می‌توونه رو اعصاب باشه

یغما: مولاوردی داره بازجویی میشه و خیلی هم بد داره جواب میده

عین الله: مولاوردی تو شبکه سه داره دلاورانه مقابل حملات مجری ناجوانمرد دفاع می کنه

مستوره: اسفند۹۴ رفتیم گفت‌وگو با مولاوردی، قبلش نظر مثبتی نداشتم اما وقتی تموم شد،دیدم در برابر زنان‌ومردان موجود در راس، رسما یک فمنیسته

یغما: مجری: چرا حرفایی میزنید که خوراک رسانه‌هاي ضد انقلاب بشه!؟، مولاوردی: یعنی ما حرف نزنیم؟ سکوت کنم چون رسانه‌هاي خارجی به حرفای من می پردازند؟

طاهره: وای خدا آدم باورش نمیشه صداوسیما مثلا رسانه است! از مولاوردی میپرسه بهتر نبود خبر فروش نوزادها بجای رسانه ای شدن درجلسات خصوصی مطرح میشد؟

هانا: مولاوردی رسما داره بازجویی میشه!! مجری جای گفت و گو داره محاکمه میکنه

عین الله: مولاوردی بسیار با صلابت مجری خام و ناشی شبکه ۳ رو آچمز کرد.

اَسدُالله: توصیه میکنم مصاحبه زنده شهیندخت مولاوردی رو با برنامه متن حاشیه از شبکه سه ببینید. بد جوری کت شلوار قهوه ای تن مجری کرد.

احسان رستگار: شبکه۳، مجری داره خانم مولاوردی رو بیشتر تحلیل شخصیتی می کنه به جای بررسی عملکرد معاونت زنان و خانواده ی ریاست جمهوری. فمنیست ترین چادری ای که در مسئولان جمهوری اسلامی ایران دیدم، خانم مولاوردی هستند. از همون۹۲،به این واقعیت تلخ پی بردم امان از چادری فمنیست! هیهات! امان از چادری که به دلیل ملاحظات عرفی و سیاسی و هنجاری چادر سر می کنه! دوست داری باور کنی دغدغه‌هاي خانم مولاوردی مطابق سبک زندگی اسلامیه، همون طور که خیلیا دوست داشتن احمدی نژاد و حزب اللهی بدونند

الان خود مولاوردی هم توییت کرد: در گفتگوی زنده امشب شبکه ۳: بعد از ۳۶ سال نظام باید در خصوص حضور زنان در ورزشگاهها چاره‌ای بیاندیشد

حمیده: خوشم اومد ازش (مولاوردی)

هدیه: مولاوردی از انسانهای شریف این دولته.

حسین دهباشی: خانم مولاوردی انصافا الگوی صبوری و استقامت‌اند.

حمید: مجری شبکه سه تمام تلاشش رو کرد که به مولاوردی بگه زن باید بشینه تو خونه بچه‌شو بزرگ کنه انگار با این وضع اشتغال کار دیگه ای هم می تونن کنن

متی: خیلی کیف کردم از مصاحبه شما با اون مجری @مولاوردی

جلیل: خانم مولاوردی! یک بار خودتون برید ورزشگاه آزادی برای تماشای فوتبال. اگر خوب بود بقیه خانمها رو هم بفرستید. فقط مسیر و جایگاه عادی بشینید

وحید آنلاین: نه گفته خوبه نه خواسته کسی رو بفرسته. از حق زنانی که خودشون دلشون می‌خواد برن دفاع می‌کنه. خودش هم شاید نخواد بره

نازیلا: اگه ۲۰ سال پیش زنان رفته بودن ورزشگاه… تا الان جو ورزشگاه خانوداگی شده بود.. مثل همه کشورای متمدن…

محسن: خانوم مولاوردی این خوبه که خانوم ها ام بیان ورزشگاه اما شماخودتون حاضرین جایی که بدترین شعار ها و حرفاها زده میشه برین دقت کنین

سرمه: خانم مولاوردی، یکی از خفن ترین، بی ادعاترین و مصمم ترین زنهاییه که تو این چند سال در حوزه ی زنان کار کرده.

صبا: مسئولانی که نمی گویند: خیر گزارش رسانه ها دروغ ست. «مدیر راست گو»

وحید: به‌نظر من هم اون حرفش خیلی جذاب‌تر اومد که اسکرین‌شات قبلی رو در صفحه اون توییت گرفتم ولی خب توییت ورزشگاه خیلی بیشتر ریتوییت شد.

کرمانی: البته روی قسمتی از حقیقت نمیتونن سرپوش بزارن. روی بقیش میتونن و میذارن

عالی: کاش بشه یکی مثل مولاوردی دور بعد کاندیدا بشه؛ خسته شدیم از لحن کشدار داد دادی دروغ‌گوی مصلحتی

امیلی: مجری تلویزیون داشته مولاوردی رو محاکمه یا در بهترین حالت بازجویی می‌کرده.

امیر: این برنامه هیچ شباهتی به گفتگو نداشت. مجری آشکارا ماموریت داشت به خانم ملاوردی حمله و ایشون رو تخریب کنه که البته موفق نبود.

اسما: با وجود این همه سانسور و نادیده گرفتن زنان، تلاش شما ستودنی است

علی: مولاوردی حریف صدا و سیما و مجریش هم که بشه حریف احمقهای متوهم داخلی با جمله ی قصار دغدغه ش واقعی نیست یا از خودشونه نمیشه..

صدرا: شهیندخت مولاوردی به وضوح قوی‌ترین چهره اصلاح‌طلب دولت روحانی است. صریح٬ جدی٬ نترس٬ پای کار٬ قدرتمند. سه تا چهره اینطوری دولت رو زیر و رو می کرد.

امیلی: کاش روحانی معاون مولاوردی بود.

شهرزاد: حالا خیالمان کمی راحت‌تر است که صدایی داریم. از حضورِ درست و پاسخگویی مناسبتون در‌ برنامه‌ی تلویزیونی امشب ممنونیم.

میرا: با اون مجری خبرنگاری که از مولاوردی میپرسه «بهتر نبود خبر فروش نوزادها به جای رسانه ای شدن در جلسات خصوصی مطرح می شد؟» رو باید باهاش چی کار کرد؟

مصباحی: وقتی دولت نمیتونه کنسرت برگزار کنه اما حرف از ورود زنان به استادیوم میزنه یعنی سال بعد انتخابات داریم.

ثمانه: اکانت خانم مولاوردی عکس کیمیا رو گذاشته هدر :)

آرسا: من می‌خوابم شما مولاوردی رو تشویق کنید تا صبح

مسی: بغیر از مامی جون خودم از یه خانم چادری دیگه م خوشم اومده، گرچه من رسانه ملی رو نبینم، گرچه لازمم نی، توییتر هس دیگه.

سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۰۰:۱۰
جای این بچه بازیا به روحانی بگین اوضاع کشور رو یه کم بهتر کنه. همین... (342521)
علی
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۰۸:۳۴
آره مثل احمدی نژاد که اوضاع کشور رو بهتر کرد (342529)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۱۰:۰۷
اوضاع مملکت رو به بهبود اگر عده ای از خدا بی خبر نامرد بزارن

من مشکلی با انتقاد از روحانی ندارم فقط بحث من اینه چرا این عده که الان به فکر معیشت مردم هستند دوره احمدی نژاد لال بودن (342531)
دولت پاکدستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۱۲:۰۹
بخواب و گر نه می گم لولو بیادا (342536)
ق ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۱۲:۵۸
داداش محمودت طوری خراب نکرده که کسی بتونه زود درستش کنه (342537)
ایرانی
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۱۶:۱۲
سلام !! اوس محمود که خودرا پاکدست ترین دولت تاریخ و شماها او را معجزه هزاره سوم مینامیدید از یک کشور آباد کشوری تحویل دولت روحانی داد آنهم در شرایطی که 800 میلیارد دلار درآمد افسانه ای نفتی یعنی (1/5 برابر 98 سال قبل ازخودش) را تحصیل کرده بود. اماکشور را با خزانه خالیٰ سیلوها و انبارهای خالیٰ تورم 44٪ و دلار 4000 تومان نرخ سود بانکی 28٪ رکود 6/5٪- بیشترین شکاف طبقاتی وشدیدترین تحریمهای بین المللی تحویل دولت بعد از خودش داد. بله با این اوصاف شماها باید از روحانی طلبکار باشید.؟؟؟!!! (342543)
ایرانی
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۱۶:۲۲
هر بنای شکوهمندی را میتوان یک شبه ویران نمود در حالیکه ساختن آن سالها زمان میبرد.
هر خزانه پری را میتوان یک شبه خالی کرد در حالی که پرکردن آن خون دل خوردن ها و سالها رنج وزحمت یک ملت را میطلبد.
هر دوستیی را می توان یک شبه به دشمنی تبدیل کرد در حالیکه سالها طول میکشد تا با رنج و تلاش اعتماد دوباره ایجاد کرد.
کشوری با شدیدترین بحران های اقتصادی و سیاسی و خزانه خالی همراه بااجماع جهانی علیه آن تحویل شیخ شد.
بیایید قدری انصاف داشته باشیم و ببینیم روحانی چه رسالت سنگینی بدوش دارد. (342544)
ناصر
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۱۶:۵۹
.....فقط این دولت برای یه کاغذ پاره گفتن ریس جمهور قبلی 23 ماه مذاکره کرد تا بتواند پلهای خراب شده با کشورها را در سیاست خارجی برپا نماید که کار بزرگی بود. البته که آشفته بازار و تحریم به نفع کاسبان تحریم بود نه به نفع ملت... (342546)
جواد
Switzerland
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۰۰:۲۸
برنامه متن و حاشیه میخواست یکجوری در بین مردم جا بازکنه و مطرح بشه من خودم امروز اولین بار بود که اسم این برنامه تلویزیونی را شنیدم که به هدفش هم رسید (342522)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۰۰:۵۳
دو صد گفته چون نیم کردار نیست... (342523)
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۰۰:۵۶
عاشقتم شهیندخت ایران زمین کاش مردان از تو یاد میگرفتن (342524)
حامی دولت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۱۳:۳۲
این خانم ، آدم حاشیه سازی هست و در زمین اصولگراها بازی میکنه، اون از حرف بی پشتوانه اش د مورد اعدام همه مردها ی یک روستا که مدتها دست آویز تجزیه طلب ها شد و چه کارهای دیگرش (342539)
اذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۰۱:۲۰
مردم از گرسنگی می میرند یکی داره لغت تولید می کنه به قیمت چندین میلیارد و یکی هم داره زنها را میبره به ورزشگاه. این کارا با شرایط فعلی اصلا سازگار نیست. فقر فلاکت داره نابودمان میکنه. (342525)
شهروند
United States
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۰۱:۵۷
این توییت یکی از بچه‌های توییتر بود که منم خیلی خوشم اومد "بعد از انتخاب ظریف، مولاوردی دومین کار درستیه که روحانی انجام داد" (342526)
رضا .ف
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۰۳:۱۰
اگر در ورزشگاهها حرفهای ناجور میزنند عوضش اشخاص دیگری رو باید محروم کرد ؟در تمام دنیا خانمها به ورزشگاهها میروند و اتفاقی نمی افتد مگر در خیابانها ،پارکها دعوا نمیشود حرف زشت زده نمیشود پس خانمها باید در منزل حبس شوند . (342527)
هادی
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۰۵:۰۱
عجب موجوداتی هستید شما
یادمصاحبه فرزاد حسنی با سردار رادان افتادم . اون موقع موضع شما چی بود ؟
حالم از اون چیزی که شما پیروان احزاب ، اسمشرو گذاشتید سیاست به هم میخوره. فقط به فکر منافع خودتونید فرقی نمیکنه کدوم طرفی باشید فقط خودخواهید. یک عده ادم ساده هم شدن نردبان خودخواهی های شما گروه های سیاسی ...... (342528)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۱۰:۳۳
حاشیه و حاشیه باید اسم برنامه شود (342532)
نصری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۱۱:۰۷
ظاهرا هر که یک کلمه از بدی دولت بکه تندرو است اخه چرا این همه برای دولت زور می زنی البته چاپ نمی شود چرا که از دولت حمایت نکردم (342533)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۱۳:۲۹
بهار یعنی الان مشکلات کشور مصاحبه خانم مولاوردی با صدا سیما است که تیتر می زنی . چرا درباره بیکاری جوانان ، وضعیت اسفبار اقتصادی ، نبود امید بین جوانان ، فسادهای گسترده در بدنه دولت و نطام اداری ایران ، وجود تعداد کثیری افراد فقیر و معتاد در سطح کشور حرف نمی زنید . چرا می ایید در باره عملیات روس ها هزار تیتر بر علیه آن می زنید و در مورد ترکیه به به می کنید در حالی که ترک ها از داعش حمایت می کردند و روس ها از ایران .چرا در مورد جاسوس تیم هسته ای تیتر نمی زنید . کشور ما فقط جناح بازی نه منافع مردم (342538)
احمد
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۱۶:۳۰
محمد جان مشکل شما دقیقا مشکل همان آدمی است که خواب نیست ولی خودش را به خواب زده.
این مشکلات اقتصادی اسفبار که از آن چماق درست کرده و به سر دولت میکوبید تحفه دولت مهرورزتان است که با وجود 800 میلیارد دلار درآمد طلایی نفتی" از نظر شاخص های اقتصادی کشور را در شرایطی بدتر از شرایط پایان جنگ 8 ساله ایران و عراق تحویل روحانی داد.
باید برای شماها متاسف بود!!!! (342545)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۵ ۱۵:۳۳
برخلاف بقیه نظرم به اینه که رسانه ما کاملا بیطرف هست. اونایی هم که میگن احمدی نژاد بده اگه جواب دارن بگن. کدوم رییس جمهوری من باب قداست هاله نور داشت؟
کدوم رییس جمهوری تونست به حدی اقتدار داشته باشه که داعیه مدیریت جهانی داشته باشه؟
کدوم رییس جمهوری می تونه بدون ادعا و با تلاش شبانه روزی و فقط ظرف 8 سال تورم رو 5 برابر کنه؟
و ....
در مورد آزادی مطبوعات یادمه روزنامه ها هر حمد و سنایی رو می تونستن در مورد دولت بگن اما کسی بهشون چیزی نمی گفت. چه دوران خوشی بود. بیشتر شبیه یه کابوس بود (342542)