به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۱۱۴۸۳۶
سرمربی میلان عنوان کرد:

مونتلا: با 9 نفر از کوه یخ بالا رفتیم!

گروه ورزشي: سرمربی میلان بعد از شکست مقابل ناپولی، بازی کردن با 9 بازیکن را مانند بالا رفتن از کوه یخ دانست.
مونتلا: با 9 نفر از کوه یخ بالا رفتیم!
در یکی از حساس ترین بازی های هفته دوم رقابت های سری A، میلان در خانه ناپولی به میدان رفت و در نهایت با نتیجه چهار بر دو تن به شکست داد. این نخستین شکست میلان با وینچنزو مونتلا، سرمربی جوان و جدید روسونری بود. این تیم در هفته نخست توانسته بود برابر حریف خود به پیروزی برسد.

با وجود اینکه میلان شکست سنگینی را متحمل شد اما مونتلا به تمجید از شاگردانش پرداخت و گفت: بازی کردن با 9 نفر برای هر تیمی سخت است و مثل بالا رفتن از کوه یخی است. عادت ندارم زیاد به داوری اعتراض کنم اما باید بگویم که اگر با یازده نفر بازی می کردیم، تن به شکست نمی دادیم.  با وجود آنکه در این دیدار تن به شکست دادیم اما از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم و سربلند به خانه بازخواهیم گشت. دنبال عذر و بهانه نیستم و نمی خواهم این شکست را توجیه کنم اما اگر با نفرات کامل بازی می کردیم، بدون شک نتیجه بهتری به دست می آوردیم.

سرمربی سابق فیورنتینا از عملکرد شاگردانش راضی است. او در این‌باره هم اظهار کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم اما قبول کنید در چنین شرایطی کسب امتیاز سخت است. در 20 دقیقه نخست بازی بسیار بهتر از ناپولی بازی کردیم. با گلی که به ثمر رساندند، روحیه ما را خراب کردند. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و هر دو گل خورده را هم جبران کردیم. بعد از آنکه 10 نفره شدیم، کار سخت تر شد و در نهایت تن به شکست دادیم.

سرمربی میلان در پایان سخنان خود اضافه کرد: درست است که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما هنوز از ناهماهنگ هستیم و برای بهتر بازی کردن به کمی زمان نیاز داریم. هدف من با میلان این است که در طول 90 دقیقه خوبی بازی کنیم. تیمی می تواند به پیروزی برسد که در 90 دقیقه خوب و هماهنگ بازی کند. بازی خوب تنها در نیمه اول یا دوم کافی نیست.

مرجع : ايسنا