به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۱۱۴۸۴۴
واقعا شایسته کسب پیروزی بودیم

مورینیو: از پیروزی در «فرگی‌تایم» خوشحالم

روه ورزشي: سرمربی منچستریونایتد از کسب پیروزی تیمش برابر هال سیتی ابراز رضایت کرد.
مورینیو: از پیروزی در «فرگی‌تایم» خوشحالم
منچستریونایتد با برتری یک بر صفر برابر هال سیتی روند بردهای خود را با ژوزه مورینیو ادامه‌ داد. به ‌این‌ ترتیب یونایتد برای نخستین بار بعد از سال 2011 توانست سه بازی اول خود را در لیگ با برد پشت سر بگذارد.

ژوزه مورینیو بعد از پیروزی تیمش در این دیدار در نشست خبری خود گفت‌: طبیعی است وقتی در دقیقه آخر گل بزنید، مردم درباره خوش شانسی شما صحبت کنند ولی واقعا شایسته کسب پیروزی بودیم. از کسب برد در «فرگی تایم» خوشحالم. خوشحال هستم که هواداران نیز از کسب پیروزی در فرگی تایم خوشحال شدند. کاملا بر بازی مسلط بودیم. ریتم بازی در اختیار ما بود. تا پایان باور داشتیم که به گل می رسیم. اگر رییس هال سیتی بودم، همین امروز قرارداد مایک فیلان را تمدید می‌کردم. او کار خوبی با تیمش انجام داده است. از قبل می‌دانستیم که آنها چطور بازی خواهند کرد. دفاع منظمی دارند و تام هادلستون در خط میانی، نظم خوبی به تیم بخشیده است.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درباره مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد که گل پیروزی بخش را در دقیقه 92 به ثمر رساند نیز گفت‌: هر بار به او در این فصل نیاز داشتیم، توانسته انتظارات را برآورده کند. یک بار در سوپرجام و حالا برابر هال سیتی. لبخند بزرگ و یک آغوش بزرگ برای او کافی است. او نشان داد که می‌تواند به خوبی در کنار زلاتان ایبراهیموویچ بازی کند. از طرفی می‌تواند در گوشه‌های زمین نیز به بازی گرفته شود.

سرمربی منچستریونایتد در پایان هم اظهار کرد: همه ما می دانیم که  هدف ما کسب قهرمانی است. اگر در پایان فصل دوم یا سوم شویم، یعنی تیم یا تیم‌هایی بهتر از ما بودند و اگر پنجم یا ششم شویم، به این معنا بوده که به اندازه کافی خوب نبودیم. فوق‌العاده‌ است وقتی می بینی تیمت به گل می‌رسد و نیمکت نشینان به همراه شما به خوشحالی می پردازند و همان اندازه استرس دارند که شما دارید.

رقابت‌های باشگاهی در فوتبال اروپا یک هفته‌ به دلیل بازی‌های ملی تعطیل خواهد بود و بعد از آن منچستریونایتد باید شنبه در داربی شهر منچستر به مصاف منچسترسیتی برود و سپس آخر هفته‌ نیز برابر فاینورد در لیگ اروپا بازی کند.

مرجع : ايسنا