به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۱۴۸۴۵
محموذ میرلوحی:

توجه به اقتصاد و اشتغال اولویت دولت است

گروه سیاسی: یک عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: دولت یازدهم با تصمیمات کارشناسی شده تدبیر خود را به مردم ثابت کرده است.
توجه به اقتصاد و اشتغال اولویت دولت است
محمود میرلوحی دررابطه با مهمترین اولویت دولت در سال آخر عمر خود اظهار کرد: کشور به توسعه نیاز دارد و توسعه هم همه جانبه است؛ توسعه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، شهری، زنان، جوانان و ... همه در اولویت هستند. وی با بیان اینکه نمی‌شود به بخشی از توسعه کشور گفت که صبر کنید تا دیگر بخش‌ها توسعه پیدا کنند، خاطرنشان کرد: یکی از وعده‌های مهم دولت حل پرونده‌ی هسته ای بود که متاسفانه چون مشکلات کشور ما پیچیده و آمیخته با مسائل مختلف است موضوع برجام دو سال وقت دولت را به خود اختصاص داد.

این عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان ادامه داد: دولت کاهش تورم را وعده داد که عده‌ای اصلاً تصور نمی‌کردند تورم در سال 95 یک رقمی شود؛ خدا را شکر این اتفاق افتاده است، اما مساله مهمتر از تورم رکود و رونق اقتصادی است. همه سیاسیون رونق اقتصادی، معیشت و اشتغال را در اولویت خود قرار دادند پس به نظر می‌آید مهمترین اولویت دولت در حال حاضر توجه به اقتصاد و اشتغال است که اگر این دو مساله حل شود مابقی مسائل آرام آرام حل می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: همه کارشناسان می‌دانند که دولت تدبیر و امید، تدبیر را به کار گرفته و تصمیمات احساسی و غیر کارشناسانه نمی‌گیرد. وی با اشاره به مشکلات پیش روی دولت در زمینه بیکاری و ازدواج جوان‌ها، معضلات حاشیه‌ شهرها و مشکلات اقتصادی، گفت: اگر دولت بتواند به طور جدی به مشکل اقتصاد بپردازد، در آینده مردم امیدوار خواهند شد و رای اعتماد به رئیس جمهور را هم تجدید می‌کنند.

میرلوحی با اشاره به شرایط منطقه خاورمیانه یادآور شد: به لطف خداوند، همت مردم و توانمندی رهبری و مسئولین، در منطقه‌ای پر آشوب، امنیت و آرامش را در کشورمان تجربه می‌کنیم ولی آتش جنگ فرقه‌ای و مذهبی متاسفانه روز به روز افزون‌تر می‌شود و منطقه را رنج می‌دهد. در این بین رقبای ما هم مرتباً در لبنان، سوریه، یمن و فلسطین آدرس ایران را می‌دهند. لذا در چنین شرایطی حفظ وحدت و آرامش و توجه کردن به نیازهای روحی و روانی جامعه مسائلی است که دولت نباید از آن غفلت کند.
مرجع : ایسنا