به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۷ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۱۱۴۸۸۲

درباره‌سینماگران‌با قوه‌قضائیه‌مذاکره می‌کنیم

گروه فرهنگی: رئیس سازمان سینمایی از گفتگو با روسای قوه قضاییه برای حل مشکل ممنوع الفعالیتی سینماگران و دفاتر پخش سینمایی و نتیجه بخش بودن این صحبت ها گفت.
حجت الله ایوبی در پاسخ مبنی بر اینکه با وجود شکایت سینماگران از شبکه های ماهواره ای که تیزرهای فیلمشان را پخش می کنند پرونده ممنوع الفعالیت آنها بسته می شود یا خیر؟ گفت: امکان بسته شدن این پرونده بسیار زیاد است و ما در حال گفتگو با مسئولان قوه قضاییه هستیم و امیدوارم با کمک آنها این پرونده زودتر بسته شود.وی در پایان خاطرنشان کرد: این گفتگوها نتیجه بخش است و من فکر می کنم به زودی این مشکل سینماگران حل می شود.چندی است که پخش تیزرهای آثار سینمایی از شبکه های ماهواره ای به خصوص شبکه جم برای برخی از سینماگران دردسر ساز شده است.

به طوری که این امر منجر به توقیف فیلم سینمایی «آااادت نمی کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان شد.پس از این اتفاق پخش تیزرهای تلویزیونی آثار سینمایی از این شبکه ها متوقف شد اما بعد از وقفه ای کوتاه مدت، پخش آنها از سرگرفته شد.هفته پیش بر اساس حکم دادستانی برخی از سینماگران و دفاتر پخش ممنوع الفعالیت شدند که در پی آن عده ای از این سینماگران از این شبکه های ماهواره ای شکایت کردند.
مرجع : ایسنا