به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۸ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۱۱۴۹۷۹

سلفی کارگردان هلندی با معتمدآریا

گروه فرهنگی: فاطمه معتمدآریا که اجرای مراسم پایانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک را برعهده داشت و قرار بود حضور او روی صحنه به صورت سوپرایز اعلام شود، اما معتمدآریا با خنده و شیطنت روی سن آمد و از مرضیه برومند خواست زیاده‌گویی نکند.
در این مراسم، عروسک مبارک در بخش‌هایی به زبان انگلیسی صحبت می‌کرد که این شیوه برای تماشاگران بسیار جذاب بود. پس از تقدیر از ددی بودامجی واعلام تولد این هنرمند از سوی فاطمه معتمدآریا، مبارک ترانه تولد مبارک را خواند و جمعیت حاضر هم با خواندن تولد مبارک به زبان انگلیسی به بودامجی تبریک گفتند. پیش از تقدیر از بهروز غریب پور تیزری درباره او پخش شد که در آن صحبت‌های مرضیه برومند و رضا کیانیان درباره خصوصیات اخلاقی این کارگردان به واکنش‌های آنی چهره او کات می‌خورد.

مثلا مرضیه برومند می‌گفت صحبت درباره بهروز سخت است و ناگهان تصویر بهروز غریب‌پور را می دیدیم که می‌خندد. پخش این تیزر که به نوعی شوخی با غریب‌پور بود باعث شد این کارگردان تئاتر پس از سخنرانی‌اش خطاب به مرضیه برومند بگوید: «نواری از سال 49 دارم که تو در آن چنان از خنده ریسه می‌روی که باورنکردنی است.»هنگام اهدای بخش اول تندیس‌ها مرضیه برومند که از منیژه حکمت و فرشته طائرپور برای اهدای این تندیس‌ها دعوت کرده بود گفت: «این اولین باری است که این دو نفر به مراسمی تئاتری آمده‌اند.

در این مراسم منیژه حکمت را بعد از عمل سختی که داشت رونمایی کردم.»جو استروگرومن کارگردان هلندی نمایش «نویسنده» از معتمدآریا و مرضیه برومند خواست روی سن با او عکس بگیرند تا در فضای مجازی منتشر کند.