به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۱۱ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۱۵۱۹۰
حسن غفوری فرد:

شانس روحانی برای دوره دوم زیاد است

گروه سیاسی: حسن غفوری فرد که از چهره های معتدل و برجسته جریان اصولگراست براین باور است که روحانی تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است.
شانس روحانی برای دوره دوم زیاد است
حسن غفوری فرد درباره برخی اخبار مبنی بر پیغام احمدی نژاد به اصولگرایان برای حمایت از او تا دقیقه 90 انتخابات گفت: پیغامی که ایشان گذاشتند و در فضای مجازی پخش شده، قابل بررسی نیست. اگر ایشان نامه هم بنویسند، ما در فضای مجازی جواب نمی دهیم.

وی افزود: ما تمام افرادی که تمایل به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را دارند بررسی می کنند، البته فعلا تا به امروز به هیچ نتیجه ای نرسیده ایم. ما یک لیست 30 نفره تهیه کرده ایم. وی ادامه داد: روحانی ، جلیلی و احمدی نژاد در لیست هستند ولی ما در حال حاضر تمرکز خود را روی انتخابات سال آینده شورای شهر گذاشتیم. تا انتخابات فرصت زیادی داریم و می توانیم با فراغ بال بیشتر فکر کنیم و تصمیم بگیرم.

غفوری فرد با اشاره به شرایط حاکم بر جبهه اصولگرایی تصریح کرد: در این دوره تلاش می کنیم که ائتلافی در جریان اصولگرایی صورت بگیرد. از طرفی ما با جامعه روحانیت مبارز تهران هماهنگ هستیم و با محوریت جامعه روحانیت مبارز به یک فرد مشخص ان شاالله خواهیم رسید.

وی درباره عملکرد دولت یازدهم گفت: آقای روحانی اقدامات خیلی خوبی انجام داده است اما معیشت، تورم و رکود هنوز حل نشده است. معمولا ریاست جمهوری دو دوره ای بوده است .به نظر من ، رییس جمهوری که عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارد شانس بهتر و زیادتری نسبت به بقیه دارد که اینجا هم دولت یازدهم عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است.
مرجع : انتخاب