به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۱۵ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۱۱۵۵۴۲

در نظر گرفتن تسهیلات بانکی برای محیط‌بانان

گروه جامعه: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: با وجود محدودیت‌های مالی دولت، اقدامات موثری در جهت بهبود وضعیت معیشت محیط بانان و کارکنان محیط زیست انجام شده است اما هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم.
در نظر گرفتن تسهیلات بانکی برای محیط‌بانان
محمد هادی حیدرزاده در  مراسم تجلیل از محیط بانان که در سرای محله زرگنده برگزار شده بود، با اشاره به تعداد زیاد محیط بانان ملی افزود: چون این محیط بانان نمی‌توانستند پست‌های خود را ترک کنند و به دلیل اینکه قرار بود از 30 نفر از این محیط بانان تقدیر شود، تعداد محدودی از محیط بانان را دعوت کرده‌ایم.حیدرزاده ضمن تشکر از اقدامات بانک اقتصاد نوین که همیشه در کنار محیط زیست بوده‌، گفت: هر سال به مناسبت میلاد امام رضا (ع) گرامیداشت روز محیط بان برگزار می‌شود. امسال با توجه به اینکه روز محیط بان در حرم امام رضا(ع) برگزار شد، مراسم بزرگداشت محیط بانان در سطح استان با تاخیر آغاز شد.

وی ادامه داد: این گرامیداشت‌ها نمی‌تواند گوشه‌ای از زحمات محیط بانان را جبران کند. من از این فرصت استفاده کرده و از زحمات بی پایان این محافظان طبیعت قدردانی می‌کنم.وی با اشاره به اقدامات مفیدی که اخیرا در حوزه معیشت محیط بانان صورت گرفته است عنوان کرد: در حوزه معیشتی محیط بانان به مدد حیات رسیده‌ایم.حیدرزاده ادامه داد: بیشترین کشفیات و برخورد با متخلفین را در طی چند سال اخیر داشته‌ایم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران تاکید کرد: باید فرهنگ برخورد با محیط زیست را در کشور گسترش دهیم تا مواجهه با تخلف به حداقل برسد و محیط بانان در فضای حرفه‌ای و آرام به ماموریت خود بپردازند.مدیر عامل بانک اقتصاد نوین در این مراسم ضمن تاکید بر فعالیت‌های محیط زیستی این بانک گفت: چارچوب تفاهمی را با اداره محیط زیست استان تهران تصویب کرده‌ایم.

حسن معتمدی ادامه داد: در پارک پردیسان با کاشت 8000 درخت، محله‌ای به نام پردیس نوین را ایجاد کرده‌ایم و همچنین اولین شعبه سبز را در تهران با حمایت‌های محیط زیست تاسیس کرده‌ایم و قرار است که اکثر شعب ما شعب سبز شوند.وی درباره ارائه خدمات بانکی به محیط بانان گفت: تسهیلاتی را در بانک اقتصاد نوین برای محیط بانان در نظر گرفته‌ایم.

معتمدی در پایان تاکید کرد: بحث حفاظت از محیط زیست یک بحث همگانی و عمومی و همه آحاد دولت و دستگاه‌های دولتی باید مشارکت فعالانه در این حوزه داشته باشند تا به اهداف خود در حوزه محیط زیست برسیم.

مرجع : ايسنا