به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۱۱۵۹۰۳

جنتی: آیت الله منتظری منشأ فساد بود!

گروه سیاسی: آیت الله جنتی امروز در خطبه های نمازجمعه تهران درباره انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری در خصوص اعدام‌های سال 67 گفت: این فایل صوتی مربوط به شیخ ساده لوحی بود که دل امام (ره) را خون کرد و باید در دنیای دیگر پاسخ دهد.
جنتی: آیت الله منتظری منشأ فساد بود!
خطیب نمازجمعه تهران افزود: با انتشار این فایل صوتی نظام را به صورت بدی محکوم کردند که خدا از تقصیرشان نگذرد که البته نمی گذرد ؛ این فایل صوتی را به منافقین دادند و حربه ای برای محکوم کردن نظام شد منافقینی که با وجود جنایات بسیار، غربی‌ها به ویژه آمریکا، فرانسه و انگلیس از آنان حمایت می کنند. وی گفت: منافقین بیش از 17 هزار نفر از مردم و مسئولان کشورمان اعم از شهیدان بهشتی و 72 نفر از یارانش، باهنر، رجایی و شهدای محراب را به شهادت رساندند و جنایات بسیار کردند اما اکنون از حمایت این کشورها بهره مند شده اند.

آیت الله جنتی افزود: این کشورها با حمایت از منافقین می‌خواهند آنان را تقویت کنند و به این مسائل رنگ سیاسی بدهند در حالی که امام خمینی (ره) حکم اسلام را اجرا کردند. خطیب نماز جمعه تهران همچنین با اشاره به اجرای حکم امام(ره) درباره مهدی هاشمی و عزل قاطعانه آقای منتظری تصریح کرد: زمانی که به فرموده امام عکس‌های وی را از دیوار پایین کشیدند همه بهت‌زده شدند اما امام به حق تصمیم گرفت زیرا او منشأ فساد بود و امام خواست ریشه فساد را بکند!

وی گفت: برخی مدام خواستار رأفت اسلامی می شوند در حالی که اسلام هم رأفت و هم خشونت دارد خدا هم رحمان و هم منتقم است هم بهشت و هم جهنم دارد پس باید با افراد برخورد مناسب کرد. آیت الله جنتی افزود: اگر می‌خواستند بیشتر به اینها مجال بدهند که ریشه نظام را می کندند. امام(ره) فرمودند اینها باید ریشه کن شوند تا ریشه های نظام برپا بماند و قرآن هم با حکم محارب درباره اینها دستور می‌دهد دست و پایشان را ببرید و تبعیدشان بکنید.