به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۰ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۱۱۵۹۷۵
دستاوردهای دولت اطلاع رسانی نمی شود

کواکبیان: دولت روحانی مظلوم است

گروه سیاسی: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از دولت روحانی بعنوان دولت مظلوم یاد کرد و گفت: دستاوردهای این دولت به طور کامل برای مردم اطلاع رسانی نمی شود.
کواکبیان: دولت روحانی مظلوم است
مصطفی کواکبیان روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات افزود: هنوز از اختلاس های دولت قبل رها نشده بودیم که گرفتار موضوع فیش های حقوقی نجومی شدیم و بعد از آن نیز موضوع املاک نجومی مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران انقلاب کردند که عدالت محقق شود، گفت: باید توجه کرد اموالی که در دست ما قرار دارد در حقیقت متعلق به 80 میلیون ایرانی است که باید آن را حفظ کنیم. وی اظهارکرد: در موضوع فیش های نجومی، صدا و سیما برنامه های مختلفی پخش کرد اما در موضوع املاک نجومی به نوع دیگری رفتار کرده است.
 
کواکبیان با اشاره به فعالیت دلواپسان، خاطر نشان کرد: آنان ابتدا نسبت به برجام، قراردادهای نفتی دلواپسی داشتند و سپس نسبت به اف.ای.تی.اف اظهار نگرانی می کنند در حالیکه باید به آنان گفت که کسی نمی خواهد منافع ملی کشور را به خطر اندازد. وی تاکید کرد: اف ای تی اف به معنای گروه ویژه اقدام مالی است و اصلا به مفهوم ارائه اطلاعات مالی کشور به سایر کشورها نیست.

وی با اشاره به اینکه شهروندان برای شغل به نمایندگان مجلس مراجعه می کنند، اظهار کرد: دلواپسان باید پاسخ دهند که چگونه می توان بدون انعقاد قرارداد نفتی کشور را اداره کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد فاجعه منا، خاطر نشان کرد: جای تعجب است که کشورهایی که در حادثه منا قربانیان زیادی داشتند، در قبال این جنایت سکوت اختیار کرده اند. وی با یادآوری حادثه حج خونین سال 66 و شهادت هموطنان گفت: در حادثه سال 66 نیز بی کفایتی آل سعود مشهود بود.

وی با بیان اینکه آل سعود منبع حمایت مالی و فکری تروریسم شده اند، عنوان کرد: آل سعود در کشورهای بحرین، یمن، عراق و سوریه نیز مشکل آفرینی می کنند. وی با تاکید بر اینکه مجلس پیگیر حادثه منا است، یادآور شد: پرداخت دیه قربانیان حادثه، تشکیل کمیته حقیقت یاب، و آینده مدیریت حرمین شریفین از دغدغه های مجلس شورای اسلامی است.

آمادگی برای انجام سرشماری در شمیرانات
فرماندار شمیرانات نیز در این نشست با بیان اینکه در این شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری سرشماری نفوس و مسکن وجود دارد، گفت: همه دستگاه های اجرایی شمیرانات برای برگزاری سرشماری نفوس و مسکن امسال همکاری می کنند.

عزت الله خانمحمدی با بیان اینکه سرشماری به 2 صورت اینترنتی و حضوری برگزاری می شود، افزود: 500 تن از عوامل اجرایی این شهرستان در برگزاری سرشماری امسال همکاری خواهند کرد. وی خاطرنشان کرد: سرشماری نفوس و مسکن از سوم تا 24 مهر به شیوه اینترنتی و در مرحله دوم نیز به مدت یک ماه با مراجعه حضوری توسط عوامل اجرایی برگزار می شود.

به گفته این مسئول، شهرستان شمیرانات در آخرین سرشماری مسکن و نفوس دارای 550 هزار نفر جمعیت ثابت بوده گرچه به گفته او در ایام تعطیل و پایان هفته حدود 350 هزار گردشگر به شهرستان وارد می شوند. وی از شهروندان خواست برای جمع آوری اطلاعات صحیح و دقیق با ماموران سرشماری همکاری لازم داشته باشند.

نشست مجمع نمایندگان تهران با فرماندار شمیرانات برگزار می شود
خانمحمدی در ادامه از برگزاری نشست مشترک نمایندگان مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات و برخی مدیران کل استان تهران برای رفع مشکلات شهرستان شمیرانات خبر داد و گفت: مردم شهرستان به ویژه در بخش های لواسانات و رودبارقصران دارای تنگناهایی هستند که با تلاش نمایندگان رفع خواهد شد. وی با بیان اینکه این تنگناها موجب مهاجرت معکوس شده است، افزود: مردم روستاها علاقه مند هستند تا در روستا زندگی کنند که تحقق این امر با رفع دغدغه ها و مشکلات میسر خواهد شد.
مرجع : ایرنا