کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاری که نشریه هتاك با امام حسين کرد

25 شهريور 1395 ساعت 12:26


گروه سياسي: محمدرضا زائری در خبرآنلاین نوشت: کدام خونخواهی؟ کدام حسین؟ نشریه‌ای كه شعار خونخواهی امام مظلوم و شهید كربلا را بر تارك خود دارد و همیشه مدعی پرچمداری مرام و مسلك حسینی بوده است چگونه می‌تواند به راحتی تهمتی شنیع و زننده به دیگران بزند و چیزی را ادعا كند كه حد شرعی دارد؟ اگر آنچه رخ داده است منكر بوده چرا تصاویر آن در این نشریه به چاپ می‌رسد و جزئیاتی كه معمولاً هم مورد توجه قرار نمی‌گیرد با شرح و تفصیل و به شكل زننده بازتاب می‌یابد؟

از آن بدتر این است كه این نشریه از كار خود نه تنها شرمنده و پشیمان نباشد بلكه با چاپ مجدد تصاویر در شماره بعد منتقدان خود را انگلیسی و... بنامد و بیش از گذشته بر خلاف خود اصرار كند! آیا شیوه جذب مخاطبان به سوی آستان مقدس حسینی چنین است؟ آیا گشودگی مبنای «باب الحسین أوسع» كه قرار است حتى شهروندان اروپایی و آمریكایی را با هر حال و روزی شامل شود و آنان را به سعادت برساند این‌گونه در مورد شهروندان ایرانی به ضیق و تنگی می‌رسد؟

آیا وسعت و فراخی سفینة الحسین كه قرار است هر گمگشته غرقاب سیل‌های آخرالزمان را نجات بخشد و هدایت كند این‌طور در مورد هموطن‌های شیعه خودمان به تنگنا می‌رسد؟ آیا دستور «كن محبا لمحبینا ولو كانوا فاسقین / دوستداران ما را حتى اگر خطاكار بودند دوست بدار» كه امام هشتم علیه‌السلام به كاروان‌دار سنّی اصفهانی خود فرمود این‌گونه فراموش می‌شود؟...


کد مطلب: 116263

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/116263/کاری-نشریه-هتاك-امام-حسين

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir