به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۶
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۱۱۶۲۷۴

علت صدور بیانیه امروز سردار سلیمانی

گروه سياسي: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در بیانیه ای از خود به عنوان «سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی» نام برده و گفته که «با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه سربازی» باقی خواهد ماند.

سردار قاسم سليماني اشاره کرده که این بیانیه را «در پاسخ به اظهارات تفرقه‌افکنانه اخیر دشمن و مطالبی که حول آن بیان و القا می‌شود» صادر کرده اما گرچه به صراحت اعلام نکرد که به طور مشخص درباره چه چیزی سخن می‌گوید اما ظاهرا اشاره به انتشار برخی گمانه زنی ها در محافل خبری است که از سردار سلیمانی به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۶ نام برده می‌شود. متن اين بيانيه را در زير مي خوانيد:

بسم الله الرحمن الرحیم
با اهدای سلام و درود خالصانه به محضر رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران ؛ در پاسخ به اظهارات تفرقه افکنانه اخیر دشمن و مطالبی که حول آن بیان و القا می شود، عرض می کنم جبهه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سخنان خود را همواره با هدف تفرقه و ایجاد تقابل بین صفوف متحد و یکپا رچه مردم انقلابی و رشید بیان می کند؛ لذا هیچگاه نباید به آن توجه و اعتنایی کرد. حقیر سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی و ملت شجاع و عزیزتر از جانم بوده و انشاء الله با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه "سربازی" خواهم بود.
از همه برادران و خواهران عزیزم خواهشمندم با بی اعتنایی به اظهارات فریبکارانه و تفرقه افکنانه دشمنان اجازه ندهند وقت ارزشمند خدمتگزاران این ملت صرف اهداف و مقاصد شوم دشمنان گردد.
والسلام
قاسم سلیمانی
25/شهریور/1395