به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۶ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۱۱۶۳۱۱

بازیگر مشهور تلویزیون برزیل غرق شد

گروه فرهنگی: دومینگو مونتانیه بازیگر مشهور سریال‌های تلویزیونی برزیل پس از صحنه فیلمبرداری در آب غرق شد.
بازیگر مشهور تلویزیون برزیل غرق شد
به گزارش بی‌بی‌سی، مونتانیه که از بازیگران مشهور تلویزیون برزیل بود و علاقه‌مندان زیادی داشت، پس از ایفای نقش در صحنه‌ای در ساحل رودخانه برای شنا رفت و هنگام شنا در رودخانه غرق شد.

این بازیگر ۵۴ ساله نقش اصلی سریال «ولو چیکو» را بازی می‌کرد که از سریال‌های مشهور برزیل است. بازیگر همراه او گفت: او ناگهان توسط یک جریان عمیق کشیده شد. کامیلا پیتانگا که تلاش‌ها و فریادهایش برای جلب توجه مردم ناکام ماند، در نهایت شاهد مرگ همکارش شد.

در این سریال مونتانیه در نقش کشاورزی بازی می‌کرد که باید با مردان مسلح محلی مقابله می‌کرد. او در یکی از صحنه‌های قبلی در حالی که به شدت زخمی و خونین شده بود در همین رودخانه پرت شد. بازیگری که او را در این شنا همراهی می‌کرد تقاضای کمک کرد، اما مردم محلی به تصور این که همه اینها بخشی از فیلم است، وارد صحنه نشدند و تلاشی برای کمک به وی نکردند.

گروه ساخت فیلم فکر می‌کردند این ساحل رودخانه مکان امنی برای کار است در حالی که به گفته پلیس این منطقه برای شنا بسیار خطرناک است. گفته می‌شود به طور متوسط هر سال یک نفر در همین نقطه جان خود را از دست می‌دهد.

چهار ساعت پس از این رویداد تیم نجات توانست جسد این بازیگر را حدود ۳۰۰ متر جلوتر از آب بگیرد. مونتانیه متولد سائو پائولو بود و کارش را با بازیگری در سیرک شروع کرده بود و از سال ۲۰۰۸ به تلویزیون راه پیدا کرده بود. این فیلم دوازدهمین فیلم تلویزیونی بود که او در آن بازی می‌کرد. او با سریالی در سال ۲۰۱۱ به شهرت رسید و برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ در فیلمی سینمایی جلوی دوربین رفت.