به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۴
 
۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۱۱۶۵۴۲
پس از ردصلاحيت هاشمي و حتمي‌بودن ردصلاحيت خاتمي؛

احمدي‌نژاد هم ردصلاحيت مي‌شود!

گروه سياسي: پس از رد صلاحيت هاشمي رفسنجاني در انتخابات دوره قبل، حتمي بودن رد صلاحيت سيدمحمد خاتمي در صورت كانديداتوري، خبرها حاكيست كه سومين رييس‌جمهور سابق ايران هم در صورت كانديداتوري تاييد صلاحيت نخواهد شد و عباس امیری‌فر روحانی نزدیک به احمدی‌نژاد خبر داده كه: بنابر اخبار غیررسمی 10 نفر از اعضای شورای نگهبان در جلسه غیررسمی که داشته اند نظرشان رد صلاحیت احمدی نژاد بوده است.
احمدي‌نژاد هم ردصلاحيت مي‌شود!
متن مطلب امیری فر که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است به این شرح است: طبق خبر موثقی که دارم کلا نامزد شدن احمدی نژاد منتفی است و طبق نظر ارشادی یکی از مقامات عالیرتبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سفر استانی هم بصلاح نمی باشد و طبق خبر موثق و دقیقی که دارم سفر استانی گرگان هم آخرین سفر استانی و بنابر اخبار غیررسمی 10 نفر از اعضای محترم شورای نگهبان در جلسه غیررسمی که داشته اند نظرشان رد صلاحیت بوده است و فقط دو نفر موافق ایشان بوده اند.خواهش می کنم غیر از این سوال نکنید که با عرض معذرت پاسخگو نخواهم بود.

در همين زمينه خبرگزاري اصولگراي فارس در يادداشتي به قلم مدير اين خبرگزاري نوشت: «چند روزی است محافل رسانه‌ای و سیاسی گوناگون از‌جمله کانال‌های نزدیک به دکتر احمدی‌نژاد، از ملاقات وی با رهبر انقلاب اسلامی خبر می‌دهند؛ دیداری مهم که به ‌درخواست و پیگیری خود او انجام شده... اما ظاهرا نتیجه‌اش خلاف انتظار وی بوده‌ است! هرچند هنوز جزئیات این دیدار که چند هفته قبل انجام شده است، منتشر نشده؛ ولی این مقدار قطعی است که وی با نهی صریح رهبر معظم انقلاب، برای ورود به میدان رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده مواجه شده است! نهی‌ای برخاسته از تدبیر، یعنی لایه‌های زیرین و صفحات پسینی ماجراها را دیدن. نهی‌ای حاکی از شجاعت در بیان آن چیزی که رهبری برای انقلاب و نظام و چه ‌بسا مصالح خود وی لازم دانسته‌اند و نهی‌ای که مؤید قدرت مدیریت برای راهبری انقلاب است. حضرت آقا این بار نه به شیوه معمول و غالب خود- و البته نه همیشگی- بلکه مبتنی بر مصالح کشور و مشابه موارد خاص و استثنا، در برابر آمدن دکتر احمدی‌نژاد به میدان رقابت‌های ریاست‌جمهوری سکوت نکرده و صراحتا نظر مخالف خود را ابراز کرده‌اند.... بنابراین بدون تردید، اعلام نظر صریح رهبری، حدود ٩ ماه مانده به انتخابات را باید اقدامی پر خیر و برکت و البته توأم با اتمام حجت دانست. امروز احمدی‌نژاد و یاران دوآتشه و سینه‌چاک او در معرض آزمونی مهم قرار گرفته‌اند؛ آزمون «ولایت‌پذیری»! احمدی‌نژاد که مدتی است نشست‌های «تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و بازخوانی خط امام و رهبری» را برگزار می‌کند، امروز باید در عمل نشان دهد با نهی مهم‌ترین «ثقل» احیا‌شده از سوی امام (ره) یعنی «ولایت فقیه» چگونه برخورد خواهد کرد و تمکین می‌کند یا خود را «مأذون»! نمی‌داند و راه خود را می‌رود؟ او در دوران ریاست‌جمهوری‌اش در گفت‌وگو با نویسنده این سطور، مدعی بود سینه‌اش را سپر کرده تا تیرهای نشانه‌رفته به سمت آقا به او اصابت کند!».

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۱:۵۲
كلهم اجمعين اغلب و اكثريت قاطع مسئولان سابق نظام، توسط خود نظام رد صلاحيت شده‌ و مي شوند:
بني صدر (اولين رييس جمهور)،‌ بازرگان (نخست وزير موقت)، موسوي (آخرين نخست وزير)، هاشمي رفسنجاني (رييس جمهور سوم) ، خاتمي (رييس جمهور چهارم)، كروبي (رييس مجلس)، احمدي نژاد (رييس جمهور پنجم) و بعدا هم نوبت آقاي روحانيه! (343327)
محمد
Romania
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۲:۴۶
انقلاب ها فرزندان خویش را می‎خورند... (343332)
92 94 96
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۲:۲۱
متاسفانه با رد صلاحیت احمدی نژاد فرصت مناسب برای محاکمه احمدی نژاد در مناظره های انتخاباتی هم از دست می رود...! (343328)
داماو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۶:۴۲
آخ گفتی . . . (343350)
ربوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۶:۴۵
من فکر نکنم آقای روحانی رد صلاحیت بشن ، چون سیاست ریاست جمهوری در ایران همواره بر این اصل استوار بوده که هر کی میاد دو دوره رئیس جمهور بشه .
ولی عجیب ترین مقوله ای که در این میان وجود دارد « طرفداری یک عده از احمدی نژاده » . من موندم این عده چی در احمدی نژاد و هاله نورش دیدن که میخوان دوباره ایشون رئیس جمهوری بشه . (343352)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۰۲:۴۳
پس بالاخره به این نتیجه رسیدید که احمدی نژاد طرفدارها داره (343370)
دوستدار سیرک خلیل عقاب!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۱۵:۴۷
هیتلر و موسولینی و استالین و صدام و بن لادن و ملا عمر و... هنوز طرفدار دارن!؟ تازه مایکل جکسون و مدنا و جنیفر لوپز و شکیرا و... هم زیاد طرفدار دارن!؟ سیرک خلیل عقاب هم طرفدار زیاد داره!؟ (343389)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۱۰:۳۵
همان چیزی که شما در روحانی دیدی و ازش طرفداری میکنی (343374)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۲:۳۷
بالاخره احمدي نژاد با ان همه خسارتي كه به كشور رساند محاكمه خواهدشد يا نه ؟ اين مهمترين موضوعي است كه اكثريت ملت ايران ميخواهند واين كه ايا پول هاي بربادرفته به خزانه كشور برخواهدگشت يا نه ؟ (343329)
خودتو ملت ندون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۲۳:۳۸
مطمئنی اکثریت ملت میخوان؟!!!!همه جاصحبت ازاحمدی نژاده (343368)
پنچرگیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۱۵:۵۷
هرجا سخن از ممه, لولو, هلو ,آب رو بریز و... است, نام احمدی نژاد می درخشد!!!هر جا سخن از خاوری, زنجانی, مرتضوی و... است, نام احمدی نژاد می درخشد!!! هر جا سخن از کاغذ پاره ها , تورم و تحریم است, نام احمدی نژاد می درخشد!!! (343390)
علی
Romania
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۲:۴۰
بعضی ها خیلی هم خوشحال نشن چون اطمینان داشته باشین ردصلاحیت شده ی بعدی اقای روحانی خواهد بود!!
من فقط متعجبم از اینکه اگه رئیس جمهورای اسبق همه بد بودند و مشمول رد صلاحیت! پس چرا همشون 8 ساله شدند! چرا عزل نشدن؟؟! چرا با همشون (تمام رئیس جمهورا) برخورد محکم و جدی نشد؟؟!! (343330)
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۳:۴۳
علی اقا . اول همه خوبن بعد که رفنن تو . دیدن داخل چه خبره اینام ..........
در ثانی اینا بارشونو بستن .هالا نوبت اینیکیاست (343336)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۶:۱۷
جناب علي، پس نتيجه منطقي اين خواهد بود که مشکل اساسا" جائي ديگر و افرادي ديگرند! چرا که به هيچ وجه منطقي نيست که همه بد باشند و اقليتي خوب. (343348)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۲:۵۵
اتفاقا باید تایید میشد تا خود مردم اونو رد صلاحیت می کردند. اونوقت می رفت پی کارش ولی حالا مثل بعد از رد صلاحیت مشایی میگه من رای داشتم ولی بهم اجازه ندادند بیام. البته شاید برای بعضیها بهتر باشه نیاد. چون اونوقت وزن واقعی اش معلوم میشه و نتایج ۸۸ بیشتر زیر سوال خواهد رفت. (343333)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۰۲:۴۶
شما و امثال سران شما هنوز نمی خواهید از دروغ هاتون دست بردارید؟
باز هم ادعای پوسیده تقلب؟
اون هم انتخاباتی که شورای نگهبان تایید کرد؟ (343371)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۳:۲۳
متاسفانه کسی به اصل مطلب توجه نمیکنه ، در پس پرده حاکمیت جمهوری اسلامی چه میگذره که تمامی روسای جمهور و قوای سه گانه آن بعد از اتمام دوره مسئولیتشون در حالیکه باید تبدیل به سرمایه نظام بشن . ممنوع التصویر وممنوع میشوند .،،،، (343334)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۳:۲۷
من موندم با این فجایع و اتفاقات تلخی که برای ایران و ایرانیان در هشت سال کذایی مدیریت آقای احمدی نژاد پیش اومد , ایشان نه تنها که از مردم یک عذر خواهی لسانی خشک و خالی هم نکرده اند که هیچ از یه طرف آرزوی رئیس جمهور شدن مجدد را دارند . یعنی نمیدونه ایران رو ویران کردئه ؟؟ یا میدونه اما خودشو زده به اون راه ؟؟!!!! (343335)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۱۳:۵۵
دوست عزیز با این روندی که مطبوعات اصلاح طلب و طرفداران روحانی در پیش گرفته اند یعنی تخریب احمدی نژاد و غافل شدن از مشکلات اساسی جامعه شرایط برای ورود و برنده شدن احمد نژاد کاملا مهیا شده است. بهتر است در این مدت زمان کوتاه باقیمانده به فکر مشکلات قشر توسط و ضعیف جامعه باشند و در جهت بهبود شرایط زندگی مردم گامهای موثر و تاثیرگذار کوتاه مدت بردارند. (343380)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۴:۱۶
بااین خبرتوکوچه اعتدالیون عروسیه (343337)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۴:۲۲
به امید
شماوامثال شمااگه سرتون اززیربرف درارین وازسایرسایت هاخبربگیرین خوب متوجه میشین تمام انچه برعلیه احمدی نژادگفته میشدتهمتی بیش نیست برای مثال قانونی بودن کمک به دانشگاه غیرانتفاعی ایرانیان و..........
فعلاتنهادلخوشیتون ردصلاحیت دکتر (343338)
ماریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۲۰:۵۵
جدی میگی ؟؟

اوه .. اوه

(جمله ای که سال 91 احمدی نژاد در پاسخ به بهمن کلباسی خبرنگار بی بی سی عنوان کرد؟ (343364)
پنچرگیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۱۱:۲۶
کسانی که هاله نور دیدند و بعد آن را تکذیب کردند با این که فیلم سخنانشان وجود دارد و کسانی که علت مرگ کشته شدگان کهریزک را مننژیت اعلام کردند و... راستگو هستند و بابک زنجانی ها و خاوری ها و 16000000000 تومان و... دروغ و تهمت است!!! (343376)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۴:۳۵
خواب دیدید خیر باشه !!!! اینکه خیلیها از چپ و راست و کارگزار دلشون می خواد ایشون رد صلاحیت بشه که شکی نیست اما فراموش نکنید احمدی نژاد در پیشگاه طبقه فرودست جامعه ، تایید صلاحیت شده خدایی است همان طبقه ای که حضرت امام انان را صاحبان اصلی انقلاب برشمردند با این تعبیر معادله بسیار ساده است ردصلاحیت احمدی نژاد به معنی رد صلاحیت انقلاب اسلامی است . سوال مهم :
ایا رد صلاحیت احمدی نژاد ارزش رد صلاحیت انقلاب اسلامی را دارد اگر دارد بسم ا... !!!!؟ والسلام
یا علی (343339)
ابراهیم موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۸:۳۶
ما برای عواقب حاصل مدیریت مشعشع ایشان انقلاب نکردیم که ایشان نماد انقلاب باشد. ایشون پیش طبقه نوکیسه گان و ..... تایید صلاحیت شده وگرنه طبقات فقیر در دوران ایشان به فلاکت افتادند و طبقه متوسط هم نابود شد. اتفاقا این طبقات با این فرد و تیمش بیش از همه مخالفند. در سفر به گرگان و ملارد و... وزن ایشان ثابت شد و این استقبال سرد نشان داد که در شهرستانها هم طرفدار زیادی ندارد.ثانیا چطور رد صلاحیت ایشان رد صلاحیت انقلاب است اما رد صلاحیت سابقون انقلاب مثل آیت الله هاشمی، رد صلاحیت انقلاب نیست؟! (343357)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۱۹:۰۴
جناب موسوی به نظر میرسد شما متوجه صحبت حقیر نشدید نتیجه گیری در خصوص ادعای شما در مورد دیدگاه مردم مستضعف بسیار ساده است کافی است از اتومبیل خود پایین بیایید و بین مردم کوچه و بازار پرس و جو کنید اینکه جنابعالی سفر ملارد و گرگان را پیگیری کردید که چه اتفاقی افتاده نشانه اهمیت موضوع و همچنین نگرانی حتی برای شماست در خصوص جناب هاشمی کافی است به ارشیو مطبوعات کتابخانه محله سر بزنید و چند روز یکی از روزنامه های دهه شصت تا کنون را ورق بزنید تا متوجه شوید که هاشمی ، هاشمی را رد صلاحیت کرد نه شورای .. (343394)
ماریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۲۰:۵۴
خواب رو کسانی میبینند که توهم تایید صلاحیت نابغه هزاره سوم رو دارن . آخه دولتی که در کارنامه هزاران اختلاس و دزدی و ضعف های گوناگون داره چطور باید تایید صلاحیت باشه . ضمنا نه تنها طبقه فرودست جامعه بلکه همه طبقات جامعه در زمان ایشان آسیب دیدند و ضربه خودند (343363)
خان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۲۲:۵۵
اگه اومد و رد صلاحیت شد . میشه بگی اون وقت به چه نتیجه ای میرسی؟ (343366)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۵:۲۳
امیدواریم که تایید صلاحیت نشه احمدی نژاد و ازشورای نگهبان رفتار دوگانه شاهد نباشیم! اگه احمدی نژاد تائئی صلاحیت بشه باید سیدمحمدخاتمی هم تایید صلاحیت بشه تکرار میکنم (سیدمحمدخاتمی)هم باید تایید بشه اوتوقت شاهد خواهیم بود چه کسی رئیس جمهورخواهد شد...( خاتمی) (343342)
ماریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۲۰:۵۲
دلیل معقول و منطقی برای رد صلاحیت آقای خاتمی وجود ندارد . چون در سالهای ریاست ایشان , ایرانیان بهترین سالها رو تجربه کرده اند . هم چنین دلیلی برای تایید صلاحیت احمدی نژاد وجود نداره چون در سالهای ریاست ایشان ایرانیان بدترین دوران و سالها را تجربه کردند (343362)
ح.ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۵:۳۷
هرروز ما باید عکس این ...............................................ببینیم؟ (343343)
مهرداد
United States
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۵:۴۷
رییس جمهور یا بهتر بگوییم رییس الوزرا در ایران کاره ای نیست به قول آقای فلان فقط تدارکاتچی است قدرت در جاهای دیگر است برای همین اگر رییس الوزرایی بخواهد شاخ شود فورا شاخش را می شکنند ایکاش روزی برسد که رییس الوزرا واقعا بشود رییس جمهور. (343344)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۵:۵۱
قدرت غیر پاسخگو بزرگترین مشکل جامعه حال حاضر ایران است. (343345)
صابر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۶:۲۸
جالب است یک نفر هشت سال در راس قوه مجریه قرار می گیرد وبعد از آن تمام صلاحیت خود را از دست می دهد ! بنظر مافیای قدرت اجازه عرض اندام به دیگران را نمی دهند تا چرخه قدرت یکه تازی کند ودست زیاد نشود جالبتر اینکه در مدت هشت سال همه کارها را به نام آن فرد انجام می دهند بدون آنکه از خود ردی بگذارند وبعد هم اورا از گردونه خارج می کنند !!!! (343349)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۶:۴۳
امیدواریم یه روز این انقلاب به دست اهل بیفتد (343351)
کاظم زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۷:۱۸
خوشم میاد که حسابی از اومدن نامزد مردمی (دکتر محمود محبوب قلبهای توده ی مردم و خار چشم سیاست بازان اصول گرا و اصلاح طلب و کار گزار و ...) می ترسید (343354)
پرسش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۱۲:۴۶
احمدی نژاد همونیه که با چند برابر کردن قیمت همه چیز محبوب قلبهای توده های مردم شده؟؟؟ احمدی نژاد همونیه که زنجانی ها و خاوری ها رو تقدیم توده های مردم و محرومین کرد؟؟؟ احمدی نژاد همونیه که رییس مبارزه با مفاسد اقتصادی دولتش الان زندانه و رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارزش هم متهم به فساده و در حال محاکمه شدنه؟؟؟ احمدی نژاد همونیه که 2 تا از معاوناش به اتهام فساد رفتن زندان؟؟؟و... (343377)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۲۹ ۱۷:۲۷
ما خواهان حضور این اقا در انتخابات برای محاکمه توسط مردم و محاکمه در مناظرات هستیم (343355)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۰۱:۱۹
من مانده ام چرااینقدرازآمدن احمدی نژاد واهمه دارید؟اگر می دانید شانسی نداردپس چرااینقدربه این دروآن در می زنید؟ (343369)
پرسش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۱۲:۴۹
احمدی نژاد همونی هست که ولنجک مخفی شده و می ترسه به خاطر تخلفات گستردش بره دادگاه؟؟؟ احمدی نژاد همونی هست که از دانشجوها می ترسه و می ترسه بره دانشگاه ؟؟؟احمدی نژاد همونی هست که می ترسه با یه روزنامه مصاحبه کنه ؟؟؟احمدی نژاد همونیه که سال 92 لیست دولت بهارش تو انتخابات شوراها از آخر اول شد؟؟؟ احمدی نژاد همونیه که انتخابات سال 94 طرفداراش وهمفکراش و اطرافیاش از فروزنده و کوچک زاده تا نیکزاد و میرتاج الدینی تو تهران و شهرستان رای نیاوردن؟؟؟ و... (343378)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۱۹:۴۶
ولی نمیدونم جرابازهم ازکاندیدشدن همون میترسی////این همونه محبوب دلها (343396)
صدر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۱۳:۵۹
واهمه داریم .. معلومه که واهمه داریم میدونی چرا ؟؟ چون ما عاشق کشور عزیزمون ایران هستیم (احتمالا شما نگرانی ندارید) دوست داریم در امنیت و رفاه و بی حاشیه زندگی کتین (در حالیکه گویا شما دلتون برای روزهای ملتهب رئیس جمهوری احمدی نژاد تنگ شده) ما دوست نداریم توی دنیا نگاه بد بهمون داشته باشن (همون نگاهی که زمان احمدی نژاد داشتند) ما میخواهیم توریست بیاد و بره (نه مثل دوران احمدی نژاد که فرودگاههای بین المللی داخل کشور بسیار خلوت شده بود . آری ما واهمه داریم و میترسیم که ایرانمان ویران شود . (343382)
رضا .ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۰۴:۵۵
اگر یک کار مثبت محمود داشت شورای نگهبان تاییدش میکرد ولی روحانی هم.... ایکاش با شجاعت و جسارت بیشتری با قدرت کاراش رو پیش میبرد و الان همه کارها نیمه کاره س برجام اجرایی شد و ملت سودی نبردند برنده برجام دولت بود که نفت میفروخت و پولش رو نمیتوانست وصول کنه اگر خاتمی بیاد که عالیه روحانی متوسط به پایین و احمدی هم فاجعه فقط خدا به ملت ما نظری کنه . (343373)
صدر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۳۰ ۱۳:۵۵
احمدی نژاد دیگه برنمیگرده . حتی اگر تنها یک نامزد باشه و فقط خود احمدی نژاد و با خودش رقابت کنه رای نمیاره . حالا یه عده دور و وری هاش و اندک طرفداران احمدی نژاد(یا بهتره بگیم کسانی که در دوران رئیس جمهوری وی برایشان مملکت گلستان بود) هی جو بدن و بگن رای میاره و اینا اما واکنش آحاد ملت به احمدی نژاد منفی خواهد بود . امیدوارم که شورای نگهبان صلاحیتش رو تایید کنه تا ببینه که محبوبیتی نداره (343381)