به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۱۱۶۶۲۴
روز دوم از هفته هفتم شانزدهم

پیروزی باارزش پرسپولیس برابر سپاهان

گروه ورزشي: دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران که یکی از زیباترین دیدارهای هفت هفته ابتدایی لیگ برتر بود با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید تا این تیم کنار تراکتورسازی بایستد.
پیروزی باارزش پرسپولیس برابر سپاهان
روز دوم از هفته هفتم شانزدهم دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر پیگیری شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. امید عالیشاه(۱۴) و مهدی طارمی(۶۱ و ۷۴) برای پرسپولیس و احسان حاجی صفی(۲۲) برای سپاهان گل زدند. این دیدار همانطور که از قبل هم پیش بینی می شد برای هر دو تیم هجومی آغاز شد و شاگردان برانکو و ویسی از همان دقایق ابتدایی فوتبالی زیبا و تماشاگر پسند را به نمایش گذاشتند و پرسپولیس می توانست در دقیقه ۵ روی پاس رو به جلوی علیپور توسط امیری به گل برتری برسد اما وی در آستانه دروازه به توپ نرسید.

در ادامه پرسپولیسی ها زودتر از حریف به گل رسیدند و در دقیقه ۱۴ همکاری خوب محسن مسلمان و عالیشاه گل نخست بازی را رقم زد. در این صحنه مسلمان خطایی که در سمت راست محوطه جریمه سپاهان بدست آورده بودند را با ضربه ای آرام به عالیشاه رساند و او هم با شوتی محکم دروازه میزبان را باز کرد. در ادامه احسان حاجی صفی در دقیقه ۲۲ این شوت را جبران کرد و از تعلل مدافعان پرسپولیس استفاده کرد و از پشت محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد تا کار از اول آغاز شود.

در دقایق باقی مانده دو تیم بازهم به فوتبال تهاجمی و سرعتی خود ادامه دادند و صاحب موقعیت هایی هم شدند اما در نهایت نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در نیمه دوم روند هجومی و سرعتی دو تیم همچنان ادامه داشت و این پرسپولیس بود که از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد و با تلاش های علی علیپور و تاثیرگذاری این بازیکن دو بار دیگر توسط مهدی طارمی به گل رسید تا در اصفهان به یک پیروزی خوب برسد. پرسپولیس با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و در کنار تراکتورسازی و به خاطر تفاضل گل کمتر در صدر ایستاد. سپاهان هم با ۱۰ امتیاز به رده ششم سقوط کرد.