به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۰۶ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۱۱۷۱۱۵

رونمایی از رنو تلیسمان

گروه اقتصادي: سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، رنو تلیسمان در ایران رسما رونمایی شد.
شرکت نماینده رسمی رنو فرانسه با همکاری شرکت رنو پارس، طی مراسمی از جدیدترین خودروی رنو درکشور با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با مدیران مجموعه نگین خودرو رونمایی کرد.این مراسم در سانس دوم  با حضور سفیر کشور فرانسه و ۳۰۰ مهمان ویژه در سالن آمفی تئاتر رودکی ادامه یافت.

در ابتدا پیمان کارگر مدیرعامل رنو پارس و جمشید حسینی مدیرعامل نگین خودرو، درباره تبیین اهداف شرکت رنو در ایران و تعیین محوریت فعالیت‌های شرکت نگین خودرو به‌منظور جلب رضایت بیش از پیش مشتریان  سخنرانی کردند و سپس با ورود رنو تلیسمان به‌روی صحنه، معرفی کامل محصول برای حاضران در سالن انجام شد.

در پایان گروه ارکستر موسیقی استاد شهداد روحانی با پنج قطعه موسیقی از هنرمندان مشهور ایران و جهان، نظر مدعوین را به‌خود جلب کرد.

اواخر سال ۲۰۱۵ رنو محصول جدیدش را با نام «تلیسمان» به معنای سحر و جادو به جهانیان معرفی کرد که با استفاده از پلتفرم جهانی CMF-CD  و محصول مشترک رنو و نیسان است. خلق تلیسمان برای آن بود تا مشتریان خودروهای نیمه‌لوکس را جذب رنو کند؛ کاری که قبلا باید رنو لتیتیود و لاگونا انجام می‌داد، ولی به دلایلی میسر نشد و حالا به تلیسمان واگذار شده است.

قیمت پایه برای رنو تلیسمان ۱۶۵ میلیون تومان و برای مدل فول آپشن ۱۷۹ میلیون تومان اعلام شد.فروش قطعی رنو تلیسمان از هفته دوم مهرماه آغاز می‌شود