به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۰۷ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۱۱۷۳۰۲
کواکبیان:

نابود کنندگان کشور، محاکمه شوند

گروه سیاسی: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اصلاح طلبان از نصیحت دلسوزانه رهبری در مورد انتخابات ریاست جمهوری آینده قدردانی می‌کنند ادامه داد: ما معتقدیم دستگاه قضایی باید کسانی که کشور را به ورطه نابودی کشاندند محاکمه کند و درمقابل آنان سکوت نکند؛ امیدواریم که دستگاه قضایی کاری کند تا ما مجبور نباشیم با امضاء و ارسال نامه این درخواست را مطرح کنیم. البته خواسته ما عدالت است و ما چیزی جز عدالت نمی‌خواهیم.
کواکبیان با بیان این که مجلس نیز می‌تواند جلوی فساد سیستماتیک را بگیرد اضافه کرد: مدتی است بحث املاک نجومی مطرح است ، چرا باید یک خبرنگار به جرم افشاگری، اتهام اقدام علیه امنیت ملی داشته باشد مگر شهرداری تهران امنیت ملی است؟ خبرنگار حرمت دارد وباید دست کسی را که این موضوع را افشا کرده بوسید نه این که او را محاکمه کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام محرم، و لزوم استفاده از این سرمایه‌ی اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: سازمان تبلیغات نسبت به ساماندهی هیات‌های مذهبی اقدام کند. استفاده جناحی و سیاسی از عزاداری‌ها ممنوع است و سازمان تبلیغات باید جلوی مداحانی که می‌گویند مجلس خراب است و یا به یک روحانی با سابقه پیش کسوت و زندانی پیش از انقلاب توهین می‌کند را بگیرد.
مرجع : ایسنا