{LINKS_AD_DOC_BOX}']['prms'] = 'doc'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['cache_html'] = '0'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['func'] = 'Get_Links_Content_Box'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['prms'] = 'general'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_expired'] = 1; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_modified'] = '1403-01-31 09:55:52'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_html'] = '1'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['func'] = 'Get_Main_Block_Child9'; ?>{LINKS_AD_DOC_BOX}']['prms'] = 'doc'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['cache_html'] = '0'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['func'] = 'Get_Links_Content_Box'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['prms'] = 'general'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_expired'] = 1; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_modified'] = '1403-01-31 09:55:52'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_html'] = '1'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['func'] = 'Get_Main_Block_Child9'; ?> چرا جانبازان باید دغدغه معاش داشته باشند - بهار نیوز
 
به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۰۹ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۱۷۳۸۸

چرا جانبازان باید دغدغه معاش داشته باشند

گروه فرهنگی: بازیگر پیشکسوت سینما عنوان کرد چرا جانباز ما هزینه درمان و اجاره خانه اش را ندارد که بدهد؟ ما مملکت فقیری نیستیم که نتوانیم هزینه های زندگی جانبازان را تامین کنیم.
پرویز پرستویی بازیگر سینما در کارگاه آموزشی و تخصصی سینماگران و انتقال تجربه با تبریک هفته دفاع مقدس و آرزوی بهبودی برای جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی بیان کرد: امیدوارم جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که برای اعتلای فرهنگ مقاومت پافشاری می کند، تنها به بزرگداشت دفاع مقدس در قالب یک هفته و یک سری برنامه تلویزیونی و بیلبورد بسنده نکند.وی با اشاره به پیام یک جانباز افزود: این جانباز به من گفت دو روز در تهران گم شده است و این گم شدن حکایت حال بسیاری از جانبازان در شهر تهران امروزی است. امیدوارم مسئولان هم به فکر این عزیزان باشند. شهدا نور چشم ما هستند و با وجود آن هاست که نفس می کشیم. امیدوارم این واقعیت ها در حد حرف باقی نماند. من ۵ سالی است که همراه با گروه موزه صلح، در ششم آگوست به هیروشیما می روم و جالب است که امسال فهمیدیم مردم این منطقه اصلا نمی دانند ایران کجای نقشه جهان است و ما چه عزیزانی را در جنگ از دست داده ایم؟! به نظرم حداقل باید برای جانبازان شیمیایی امکان نفس کشیدن را فراهم کنیم.