به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۸/۲۰ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۱۲۰۲۲۱

نمایشگاه مطبوعات تحت تاثیر انتخابات آمریکا

گروه فرهنگی: نمایشگاه مطبوعات در حالی ششمین روز از گردهمایی بزرگ رسانه‌ای خود را سپری کرد که تحت تاثیر اخبار انتخابات آمریکا رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت.
نمایشگاه مطبوعات تحت تاثیر انتخابات آمریکا
نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها امروز 19 آبان ماه ششمین روز از گردهمایی رسانه‌ای خود را سپری کرد.این نمایشگاه پس از گذشت شش روز شاهد میزبانی جمع کثیری از مسئولان و مردم عادی بود.نمایشگاه که تحت تاثیر انتخابات آمریکا قرار گرفته بود بازدیدکنندگان عمومی را نیز تحت تاثیر قرار داد.بازدیدکنندگان برای لحظاتی شاهد سخنرانی ترامپ که از طریق رسانه‌ها پخش می‌شد بودند که رسما اعلام پیروزی کرد.گپ و گفت‌های بازدیدکنندگان و همچنین اهالی رسانه امروز در نمایشگاه تحت تاثیر پیروزی دونالد ترامپ به عنوان رییس‌جمهور آمریکا قرار گرفته بود.

***پخش صدای سالار عقیلی در نمایشگاه با حضور وی

بر اساس این گزارش، نمایشگاه مطبوعات امروز شاهد حضور سالار عقیلی خواننده سنتی بود. با ورود این هنرمند به نمایشگاه قطعه وطنم او در نمایشگاه طنین‌انداز شد.ویژه‌نامه امروز نمایشگاه مطبوعات را روزنامه شهروند منتشر کرده بود. رجبعلی اعتمادی در این ویژه نامه در گفتگویی اظهار کرده بود، روزنامه‌نگاری با حقوق یک وزیر بودم.

***ششمین روز نمایشگاه مطبوعات با همراهی علی جنتی

علی جنتی در ششمین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برای دومین بار در نمایشگاه حاضر شد و از برخی غرفه‌ها بازدید کرد.وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با حضور در دفاتر یادبود رسانه‌های سیاسی و اقتصادی نمایشگاه مطبوعات یادداشت‌هایی را به یادگار گذاشت.علی جنتی در در افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات رییس‌جمهور را همراهی کرد.

***مسابقات گویندگی و تست اجرا در نمایشگاه

نمایشگاه مطبوعات امروز شاهد مسابقات گویندگی و تست اجرا از بازدیدکنندگان عمومی بود.غرفه شبکه خبر با برگزاری مسابقه گویندگی و تست اجرا در ششمین روز شاهد همراهی بازدیدکنندگان بود.

***جابجایی درهای ورودی نمایشگاه به نفع غرفه‌های استانی

امروز درب‌های ورودی نمایشگاه مثل روزهای گذشته به روی بازدیدکنندگان باز نبود. درهای ورودی نمایشگاه با اعتراض غرفه‌های استانی از محل غرفه‌های استانی به روی بازدیدکنندگان باز شد تا بازدیدکنندگان از غرفه‌های استانی نیز بازدید کنند.بنابراین گزارش، برای دیدن شدن غرفه‌های استانی درب ورودی از سمت غرفه‌های استانی و درب خروجی از سمت غرفه‌های اصلی شبستان باز شد.

صف طویل بازدیدکنندگان در بیرون از نمایشگاه

امروز در نمایشگاه امکانات حمل و نقل مناسب نبود و موجب شده بود تا بازدیدکنندگان زیادی برای مدت طولانی در انتظار بمانند.

***شاخه گلی از جنس مطبوعات در نمایشگاه مطبوعات

یکی از غرفه‌های استانی در نمایشگاه مطبوعات به وسیله روزنامه گل‌های زیبایی را طراحی کرده بود که بازدیدکنندگان را جذب می‌کرد.

***بحران آب در غرفه چهار فصل به سبک چارلی چاپلین

هشدار بحران آب در غرفه چهار فصل توسط هنرمندان تجسمی به نمایش در آمد. چهار هنرمند با لباس‌ و گریم‌ چارلی چاپلین با در دست داشتن پلاکارد پیام‌هایی را به جهت بحران آب برای بازدیدکنندگان نمایش می‌دادند.

مرجع : ایسنا