به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۱۲۰۵۰۷

اگر سه روز دیگر هم بازی می‌کردیم ...

گروه ورزشی:‌ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال با بیان اینکه سوریه به چیزی که می‌خواست رسید، گفت: بازی بی‌هدفی را مخصوصا در نیمه اول شاهد بودیم.
اگر سه روز دیگر هم بازی می‌کردیم ...
جلال طالبی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی تیم ملی فوتبال ایران با سوریه اظهار کرد: شرایط بد زمین شرایط یکسانی را برای هر دو تیم به وجود آورده بود. سوریه به چیزی که می‌خواست رسید. این بازی فوتبالی نبود که انتظارش را داشتیم. کیفیت بد زمین باعث از دست رفتن کیفیت فوتبال شده بود.

او ادامه داد: هر دو تیم به دنبال دفع توپ و بازی مستقیم بودند. بازی بی‌هدفی مخصوصا در نیمه اول شاهد بودیم. تحرک بازیکنان کم بود و آن‌ها خیلی سنگین حرکت می‌کردند. هر دو تیم چیزی را نشان ندادند که حاکی از برتری آن‌ها باشد. تنها نکته بازی این بود که سوریه به هدف خود در کارهای تدافعی رسید.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درباره تعویض‌های تیم ملی بیان کرد: دو تعویض ایران یعنی امیری و قوچان نژاد تهاجمی بودند. بخصوص امیری که در جناح چپ زمین همراه با محمدی ارسال‌های خوبی روی دروازه داشتند و موقعیتی هم ایجاد کردند که جهانبخش آن را خراب کرد.

وی افزود: تعویض‌ها نشان از این داشت که ما می‌خواهیم ببریم، منتها در نیمه دوم سوریه خط دفاعی‌اش را عقب کشید و بازی را در آن نقطه متمرکز کرد و توپ‌های ما را دفع می‌کردند. در کل اگر بازی سه روز هم ادامه پیدا می کرد هیچ تیمی نمی‌توانست گل بزند.

طالبی درباره وضعیت ایران در جدول گروه B رقابت‌های جام جهانی گفت: خوشبختانه در صدر جدول قرار داریم و چیز زیادی را از دست نداده‌ایم. ما حداقل 9 امتیاز دیگر می‌خواهیم تا به جام جهانی صعود کنیم و ان‌شاءالله می‌توانیم این امتیازات را کسب کنیم.