به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۸/۲۸ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۱۲۰۵۸۷

صعود استقلال به یک چهارم جام حذفی

گروه ورزشي: دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی با حساب 5 بر 3 به سود شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.
صعود استقلال به یک چهارم جام حذفی
تیم‌های فوتبال استقلال و صبای قم امروز از ساعت 16:20 در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که مصاف مربیان استقلالی دو تیم، برنده‌ای در بر نداشت و بازی در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و دو تیم برای تعیین تیم پیروز در وقت‌های اضافه مسابقه می دهند. تلاش این دو تیم در 30 دقیقه وقت‌های اضافه برنده‌ای نداشت و ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز بود که در نهایت استقلال با حساب 5 بر 2 در ضربات پنالتی پیروز شد و به مرحله بعد راه یافت. استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف نفت تهران می‌رود. دیدارهای این مرحله روز 26 آذر برگزار می‌شود.

ذوب آهن با عبور از ماشین سازی به گسترش فولاد رسید

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با برتری برابر تیم ماشین سازی تبریز ه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و ماشین‌سازی تبریز عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که بازی در ۹۰ دقیقه با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود و در نهایت تیم ذوب آهن در آخرین دقیقه وقت اضافه یعنی در دقیقه ۱۲۰ گل پیروزی را زد تا ۳ بر ۲ پیروز شود. بنگستون دقیقه ۱۵، محمدرضا حسینی دقیقه ۵۶ و رضا شکاری دقیقه ۱۲۰ برای ذوب آهن امین قاسمی نژاد دقیقه ۵۶ و ۷۷ برای ماشین‌سازی گل زدند. ذوب آهن در مرحله بعد به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.

شاگردان فرکی به یک چهارم نهایی صعود کردند

 تیم فوتبال سایپا با برتری برابر تیم دسته اولی راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی شد. مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور عصر امروز جمعه با برگزاری دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا پیگیری شد که طی آن شاگردان حسین فرکی ۲ بر یک به برتری رسیدند و راهی مرحله بعد شدند. علی کیانی فر(۴۱) برای نفت مسجد سلیمان و غلامرضا رضایی(۴۵) و میلاد خدایی اصل(۸۰ - گل به خودی) برای سایپا گل زدند.

تراکتورسازی هم به یک چهارم نهایی رسید

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با پیروزی برابر یک تیم دسته دومی به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد. مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور بعدازظهر امروز جمعه با برگزاری دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و برق جدید شیراز پیگیری شد که طی آن تیم تبریز به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کرد. در این دیدار که به میزبانی تراکتورسازی برگزار شد محمد نوری(۳۷) و فرزاد حاتمی(۶۱) برای شاگردان قلعه نویی گل زدند. تراکتورسازی در مرحله بعد باید به مصاف نفت گچساران برود.

سپاهان به سختی از سد آلومینیوم اراک گذشت

شاگردان عبدالله ویسی در دیداری سخت برابر نماینده اراک به برتری رسیدند و راهی مرحله بعدی جام حذفی شد. مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور عصر امروز جمعه با دیدار تیم های آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان پیگیری شد که طی آن تیم سپاهان با برتری ۲ بر یک برابر حریف راهی مرحله بعد شد. این دیدار که در طول ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود در وقت های اضافه سه گل به همراه داشت. جلال الدین علی محمدی ۹۲ و اولیویرا ۱۰۸ برای سپاهان گل زدند و اکبر بختیاری ۹۵ برای تیم آلومینیوم گل زد.