به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۱۲۰۶۳۹

زیدان: رونالدو پرونده توپ طلا را بست

گروه ورزشي: رئال مادرید با پیروزی 3-0 در زمین اتلتیکو به صدرنشینی خود در لالیگا تداوم بخشید و حالا 4 امتیاز با بارسا فاصله دارد.
زیدان: رونالدو پرونده توپ طلا را بست
کریستیانو رونالدو و ایسکو، دو ستاره اول رئال در ویسنته کالدرون بودند. رئال سه فصل بود نمی توانست بر اتلتیکو در لالیگا غلبه کند اما هت تریک تاریخی رونالدو بر این طلسم پایان بخشید.
زیدان در پایان بازی گفت:« نمی دانم این بهترین بازی رئال با مربیگری من بود یا خیر؛ ولی برابر یک حریف دشوار و در ورزشگاهی که پیروزی در آن بسیار سخت است، نمایشی فوق العاده داشتیم.بازی را خوب شروع کردیم و قدرتمان را به حریف تحمیل کردیم. از نمایش بازیکنانم بسیار راضی هستم. تیم های کمی در دنیا هستند که می توانند به اتلتیکو در ویسنته کالدرون 3 گل بزنند. 15 دقیقه نیمه دوم، اتلتیکو فشار زیادی به ما وارد کرد؛ اما دقت و تمرکز لازم را به خرج دادیم و از فشار میزبان به سلامت خارج شدیم.

این یک پیروزی بسیار مهم برای ما بود. توپ های کمی از دست دادیم و برابر اتلتیکو، تمرکز بالایی از همان ابتدای بازی داشتیم. به خاطر سه گل رونالدو و بازی درخشان ایسکو بسیار خوشحالم ؛اما در مجموع از همه بازیکنانم راضی هستم و ستایش شان می کنم.امشب با بیل در سمت چپ، لوکاس در سمت راست و رونالدو به عنوان مهاجم مرکزی، تیم تعادل بسیار خوبی در زمین داشت. حالا باید به این روند ادامه دهیم؛ چون هنوز هیچ جامی فتح نکرده ایم و مسیری طولانی در پیش است.»
تغییر پست رونالدو:« رونالدو امشب با تصمیم من در پست مهاجم نوک بازی کرد؛ اما اینکه او از این پس در این منطقه بازی خواهد کرد، حتمی نیست. امشب چنین بود و در بازی های بعدی شاید این روند ادامه یابد، شاید هم تغییر کند.توپ طلا؟ من هرگز به اینکه رونالدو شایستگی کسب توپ طلای امسال را دارد شک نداشتم و معتقدم او امشب با هت تریک در زمین اتلتیکو، پرونده توپ طلا را به نفع خود بست.»