به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۲۰۹۱۳

سرمای تهران تا شنبه ادامه دارد

گروه جامعه: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم هوای سرد تا پایان هفته در اغلب نقاط کشور خبر داد.
سرمای تهران تا شنبه ادامه دارد
احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل داده و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور به خصوص شمال و شمال شرق ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بارش برف و باران امروز (پنجشنبه) در استان‌های حاشیه دریای خزر و به صورت خفیف‌تر در دامنه‌های مرکز البرز،‌ بخش‌هایی از شمال شرق ادامه دارد گفت: در روز جمعه بارش‌ها به صورت خفیف‌تر برای استان‌های واقع در شرق دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دریای خزر در روز پنجشنبه مواج است گفت: طی امروز و فردا در بخش‌هایی از جنوب، جنوب شرق و شرق کشور رگبار باران و بارش برف و در پاره‌ای از نقاط رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

وظیفه با بیان اینکه در روز شنبه ناپایداری‌ها برای بخش‌های جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق ادامه خواهد داشت گفت: امروز در بخش هایی از جنوب شرق کشور و استان هرمزگان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و برای نواحی غربی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی در خصوص وضعیت هوای پایتخت نیز با بیان اینکه سرما تا روز شنبه در تهران ادامه خواهد داشت گفت: برای امروز پنجشنبه برای تهران آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد در بعد از ظهر و کاهش ابر پیش بینی شده است و امروز دمای تهران با بیشینه 3 و کمینه 7- خواهد بود. همچنین برای روز جمعه آسمانی صاف تا کمی ابری با بیشینه 4 و کمینه 7- پیش بینی شده است و برای روز شنبه نیز بیشینه 7 و کمینه 3- و آسمانی صاف همراه با غبار صبحگاهی پیش بینی شده است.
مرجع : ایسنا