به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۱۷ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۱۲۱۴۷۰

سرما و یخبندان مدارس اردبیل را تعطیل کرد

گروه جامعه: بارش برف روز گذشته در مناطق مختلف اردبیل که باعث سرما و یخبندان معابر شد؛ روز چهارشنبه مدارس نوبت صبح این استان را به تعطیلی کشاند.
سرما و یخبندان مدارس اردبیل را تعطیل کرد
آموزش وپرورش استان اردبیل امروز مدارس نوبت صبح ' ارشق، انگوت، سرعین، گرمی، لاهرود، مشکین شهر و نیر برای تمام مقاطع تحصیلی و در اردبیل، کوثر، نمین و هیر مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول و در خلخال پیش دبستانی و ابتدایی را به علت سرما تعطیل اعلام کرد. شهروندان اردبیلی در تمام 10 شهرستان این استان، صبح آفتابی چهارشنبه را با دمای زیر صفر و یخبندان معابر شروع کردند.به گزارش هواشناسی استان اردبیل، صبح امروز خلخال با 19 درجه زیر صفر سردترین منطقه استان و بالاترین دما نیز متعلق به گرمی مغان با یک درجه زیر صفر است.

امروز شهرستان های نمین (فرودگاه ) و کوثر(فیروزآباد) با 15 درجه زیر صفر، سرعین 11 درجه زیر صفر، اردبیل، نیر و مشگین شهر پنج درجه زیر صفر، پارس آباد 4 درجه زیر صفر و بیله سوار مغان نیز با 2 درجه زیر صفر صبح سردی دارند. بر این اساس، آسمان تمام مناطق استان اردبیل صاف و آفتابی بوده اما سرما همچنان امروز در بسیاری از مناطق تداوم می یابد. اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که تمام جاده های استان باز است اما رانندگان وسایل نقلیه خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.
مرجع : ايرنا