به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۱۲۱۵۳۲

هديه ویژه هاشمي به شجريان و همسرش

گروه فرهنگي: غلامعلي رجایی به نمایندگی از آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با حضور در منزل خواهر استاد شجریان، خانم نسرین شجریان، در جریان آخرین شرایط و روند درمانی استاد قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، نماينده رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن ابلاغ سلام و آرزوی بهبودی و سلامت ایشان، دو حلقه انگشتری زنانه و مردانه را برای استاد شجریان و همسرشان که نگین آن سنگ قبر حضرت امام حسین(ع) است، تقدیم کرد. هاشمي در حاشیه یکی از کتاب‌های اهدایی خاطرات خویش نوشت: استاد شجریان شخصیت هنری نامدار در کشور هستند که عاشقان زیادی دارند.آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، همچنين ديروز در دیدار اعضای تشکل‌های اسلامی، سیاسی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از تبعیض قائل‌شدن بین تشکل‌های دانشجویی و سانسور مواضع برخی تشکل‌ها و آزادی عمل دادن به برخی دیگر انتقاد کرد.

او مانع‌تراشی و مخالفت با فعالیت‌های فردی و جمعی ظلم‌ستیزانه دانشجویان را مورد نکوهش قرار داد و افزود: دانشجویان با فعالیت در تشکل‌های مستقل و قانونی، روحیات مخالفت با ظلم و تبعیض را در جامعه نهادینه می‌کنند. آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، در پاسخ به اظهار نگرانی‌های برخی از دانشجویان نسبت به بدعهدی بعضی از طرف‌های مذاکره در برجام، گفت: برجام یک سند بین‌المللی است و مطمئن باشید کنگره آمریکا با این کار، نه‌تنها در جهان، بلکه در خود آمریکا تحقیر و منزوی خواهد شد.