به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۱۲۱۵۴۳

طلسم سایپا در آبادان شکسته شد

گروه ورزشي: سرانجام شاگردان حسین فرکی بعد از مدتها توانستند یک پیروزی با ارزش به دست آورند و طعم سه امتیاز را بچشند.
طلسم سایپا در آبادان شکسته شد
به گزارش مهر، سایپا در آخرین بازی از اولین روز هفته سیزدهم لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت که این بازی در نهایت با پیروزی شاگردان حسین فرکی توام شد. سایپا که مدتها بود طعم ۳ امتیاز را نچشیده بود، در این بازی موفق شد در دقیقه ۱۰ بازی و از روی نقطه پنالتی توسط علی زینالی دروازه تیم میزبان را باز کرده و در این بازی پیش بیفتد.

علی رغم حملات گسترده صنعت نفت و ضد حملات خطرناکی که سایپا تدارک می‌دید و همه این ها منجر به خلق صحنه‌های زیبایی در این بازی شده بود، هیچ یک از حملات دو تیم به ثمر ننشست و شاهد گل دومی در این بازی نبودیم تا تیم بحران زده سایپا در نهایت ۳ امتیاز سخت را از این بازی با خود به تهران بیاورد. سایپا با کسب این ۳ امتیاز جمع امتیازاتش را به ۱۲ رساند تا بدون احتساب بازی های فردا، به صورت موقت تا رده سیزدهم جدول بالا بیابد.

ماشین سازی یک - ذوب آهن ۲
توقف ماشین در قعر جدول
 
ادامه ناکامی‌های ماشین سازی تبریز مصادف شد با پیروزی‌های دنباله دار تیم ذوب آهن و البته ادامه گل زنی‌های مرتضی تبریزی، در تبریز. شاگردان مجتبی حسینی فقط می‌برند؛ همانطور که ماشین سازی فقط می‌بازد. بعد از ظهر امروز تیم اوج گرفته ذوب آهن موفق شد موفقیت‌های خود را در تبریز هم دنبال کرده تا با پیروزی دو بر یک مقابل ماشین سازی، به صورت موقت جای تیم نفت در مکان سوم جدول را بگیرد.

در این بازی که با استقبال خوبی هم از سوی هوادارن تبریزی مواجه نشده بود، ابتدا مرتضی تبریزی در دقیقه ۳۹ نهمین گل خود در لیگ و اولین گل این بازی را به ثمر رساند تا تیم میهمان پیش بیفتد. سپس علی حمام مدافع لبنانی ذوب آهن در دقیقه ۴۱ گل دوم را برای این تیم زد تا نیمه نخست با دو گل برتری به سود تیم ذوب آهن به پایان برسد.

ماشین سازی نیمه دوم را با دو تعویض همزمان شروع کرد تا چهره تهاجمی به خود بگیرد. اما این تیم ذوب آهن بود که در ضد حملات موقعیت های خوبی به دست می آورد که عمدتا با درخشش دروازه بان ماشین سازی این موقعیت‌ها از دست می رفت. سرانجام مهرداد بایرامی در دقیقه ۷۱ بازی برای ماشین سازی گل زنی کرد، اما این گل برای فرار تیم بحران زده میهمان از انتهای جدول و قطع ناکامی‌های این تیم کافی نبود و در نهایت بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود تیم ذوب آهن خاتمه یافت.