به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۲۲ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۱۲۱۷۱۷

پاسخ پزشکیان به دانشجوی دلواپس

گروه سياسي: نایب رییس مجلس در پاسخ به دانشجویی که بر اعدام محصوران تاکید داشت، گفت: چه کسی می‌گوید که حق با شماست، من هم می‌گویم حق با من است. چون زور دارید حق باشماست؟! چون می‌توانید تهمت بزنید حق با شماست؟!
به گزارش انصاف نیوز به نقل از کانال تلگرامی دکتر مسعود پزشکیان، یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در نشست روز دانشجو خطاب به او گفت: «کسی که آرامش کشور را به‌هم بزند، هرکسی که باشد باید اعدام شود نه اینکه برود حصر!؛ حالا مقام معظم رهبری صلاح دیده‌اند که برود حصر؛ اینها ضدولایت‌اند، ضد مردم‌اند که از آنها دفاع شود».

پزشکیان پاسخ داد: «این چه ادبیاتی است هرکس در این مملکت اخلال می‌کند، باید کُشت؟! مگر شما قاضی هستید که حکم صادر می‌کنید؟! اخلال گر شما هستید که این حرف را می زنید. کسی که از اول حکم داده است حق ندارد قضاوت کند. قاضی باید بی‌طرف باشد. چه کسی می‌گوید که حق با شماست، من هم می‌گویم حق با من است. چون زور دارید حق باشماست؟! چون می‌توانید تهمت بزنید حق با شماست؟!»

به گزارش انصاف نیوز، میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی از بهمن ماه سال ۸۷ در حصر خانگی به سر می برند و زمان پایان آن نیز مشخص نیست!