کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بالاتر از لیونل مسی و آنتوان گریژمان

رونالدو برای چهارمین بار توپ طلای جهان را ربود

23 آذر 1395 ساعت 7:34

گروه ورزشي: کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید اسپانیا، برای چهارمین بار برنده توپ طلای فوتبال جهان شد.


 درمراسم انتخاب برنده توپ طلا که دوشنبه شب در شهر پاریس فرانسه، برگزار شد، رونالدوی پرتغالی بالاتر از 'آنتوان گریژمان' مهاجم فرانسوی باشگاه اتلتیکو مادرید و 'لیونل مسی' مهاجم آر‍‍‍ژانتینی باشگاه بارسلونای اسپانیا قرار گرفت و توپ طلا را از آن خود کرد. رونالدو با کسب توپ طلای 2016 برای چهارمین بار فاتح این عنوان شد. مراسم اهدای شصت و یکمین توپ طلا امشب و به ابتکار مجله فرانس فوتبال برای نخستین بار امسال درشهر پاریس برگزار شد.

دردوره های گذشته مراسم اهدای توپ طلا همزمان با انتخاب بهترین های جهان که با رای سرمربی و کاپیتان های تیم های ملی انجام می شد اما این بار توپ طلا، تنها با رای کارشناسان و روزنامه نگاران کشورهای مختلف، به بهترین بازیکن جهان اهدا شد. مراسم اهدای انتخاب بهترین های جهان 20 دی ماه در زوریخ سوییس برگزار می شود، است.

لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا که تاکنون 5 بار این عنوان را کسب کرده است، در رده دوم و آنتون گریژمان سوم شدند. رونالدو درسال 2016 نقش ارزنده ای در کسب نخستین قهرمانی پرتغال در رقابت های یورو 2016 داشت و همچنین با تیم رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. رونالدو به دلیل همراهی تیم رئال مادرید به ژاپن برای شرکت در مسابقات جام باشگاه های جهان به ژاپن در این مراسم شرکت نداشت.


کد مطلب: 121767

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/121767/رونالدو-چهارمین-بار-توپ-طلای-جهان-ربود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir