به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۱۲۱۸۸۶
چرا در زمان تخلفات دولت قبل ساکت بودید؟

انتقاد شدید وزیر بهداشت در برنامه زنده

گروه سياسي: دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت در برنامه زنده تلویزیون به شدت از رویه تخریبی سازمان صداوسیما علیه دولت انتقاد کرد.
به نوشته سايت نتخاب، وزیر بهداشت که ديشب در برنامه ثریا حضور پیدا کرده بود گفت: من امده ام اینجا نشسته ام اما شما می خواهید 4 فیش حقوقی بگذارید جلوی من. خب قبل از این آن را به من نشان بدهیذ تا ببینم راست است یا دروغ. انچه می گویید صد درصد دروغ است. امیدوارم باقی حرف هایتان دروغ نباشد. وی افزود: اگر واقعا می خواستید روشنگری کنید و آن انتظاری که از صداوسیما هست که دانشگاه باشد را انجام بدید، این را قبل از برنامه به من می دادید، اصلا چرا به من؟ به دستگاه قضایی بدهید.

وزیر بهداشت اضافه کرد: اگر قانون را قبول ندارید و بنای شما فقط این است که بیایید جلوی دوربین و به اصطلاح خودتان افشاگری کنید که این کار را ادامه بدید؛ فقط این شعارتان را عوض کنید. ننوسید دیدبانی برای پیشرفت ایران. این رفتار باعث پسرفت کشور می شود. وی در ادامه ضمن انتقاد از سکوت صداوسیما در مقابل فسادهای دولت احمدی نژاد گفت: شما چرا تا حالا ساکت بوده اید. چرا زمان دولت قبل صدایتان درنیامد. چرا در مورد آن همه تخلفات هیچ چیز نگفتد.

دکتر هاشمی خطاب به مجری گفت: به خدا به من به خاظر خودتان می گویم، مردم حرف های شما را اصلا نمی پذیرند. در این حین، مجری برنامه ثریا به نظرسنجی های صداوسیما اشاره کرد که وزیر بهداشت در پاسخ گفت: آن نظرسنجی هایتان هم مثل فیش هایی هست که نشان می دهید.

صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۰۹:۳۶
با استفاده از حق کارگرها حقوق پزشکان رو چندین برابر کردین... اونوقت ادعای پاک دستی تون هم میشه؟ این مورد مایه پیشرفت کشور میشه؟ اینکه تمام سررمایه های صندوق های بازنشستگی خرج جیب اطبا بشه، مایه پیشرفت کشور میشه؟ لابد هرچه بیشتر بشما رسیدگی بشه، کشور پیشرفته تره... شما و آقای آخوندی جزو ضعیف ترین وزرای کابینه و یکی از مهم ترین دلایلی هستید که من در این دوره به اقای روحانی اعتماد نکنم... (346125)
بسی
Romania
۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۱۹:۴۳
معلومه از هر جایی یه چیزی شنیدی همرو سر جمع کردی شده این. در آمد پزشکا چه ربطی به گرفتن حق کارگرا داره. (346169)
انا مظلوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۱۰:۲۳
مملکت ما برای رهایی ا از این وضعیت به افراد شجاع و از خود گذشته مثل دوران دفاع مقدس نیاز دارد تا جلو صدا و سیما و امثالهم که بت شده اند را بگیرند (346127)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۱۱:۰۵
دمت گرم دکتر فایل تصویریش تو سایت آپارات هست اونجا دیدم خوب گفتی دکتر صداوسیما هم مثه گروه ها و جناح های دلواپس دست ب دست هم دادن که دولت رو تخریب کنند ولی نمیدونن که مردم خیلی وقته دیگه برنامه های صداوسیمارو نمیبینند. (346129)
راستین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۱۲:۲۶
آقای دکتر هاشمی نباید می آمد صدا و سیما ،مگر نمیداند که سیما ،تندرو واصولگراست؟ (346133)
۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۱۳:۰۴
یک بام و دو هوا از سرای صدا و سیما تا ثریای صدا و سیما...!؟ (346135)
مریخی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۱۴:۳۴
دمش گرم...حال کردم.
خیلی وقت بود دل پری از این برنامه " ثریا "داشتم. (346139)
امیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۲۵ ۱۴:۴۱
بنده بیننده برنامه بودم آقای وزیر که ازوزرای فعال وپرتلاش هستند به نظر میرسید ازقبل خودرا آماده حمله کرده بود ولذا زود ازکوره بدر رفت ونکته دیگر اینکه اختلاف مجری وآقای وزیر اختلاف مبنایی بود مجری حقوق بالای پزشکان را برخلاف عدالت میدانست ولی وزیر میگفت این حقوق نیست کارانه است پزشک براساس عملی که انجام میدهد کارانه میگیرد عمل بیشتر کارانه بیشتر والبته خود وزیر ماشا الله درآمد فوق نجومی دارد وطبیعی است که ازطرح این مباحث ناراحت شود نوش جانشان (346141)