به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۴۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ ساعت ۰۵:۵۷
کد مطلب : ۱۲۲۴۷۶

مشكل اکران «مشکل گیتی» حل مي‌شود

گروه هنري: سخنگوی شورای صنفی نمایش، گفت: اکران فیلم «مشکل گیتی» در سرگروه سینمایی زندگی از سر گرفته می‌شود.
غلامرضا فرجی درباره وضعیت اکران فیلم «مشکل گیتی»، اظهار داشت: این فیلم که نمایش‌ آن به دستور دادستانی به دلیل پخش تیزر از شبکه‌های ماهواره‌ای متوقف شده بود، با رفع توقیف بار دیگر اکران در سرگروه پردیس «زندگی» را سر گرفت. وی با اشاره به آغاز اکران فیلم «ماه همه گناهکاریم» از 8 دی‌ماه در این مجموعه سینمایی افزود: فیلم «ما همه گناهکاریم» قرار است به صورت آزاد نمایش داده شود و بعد از اینکه فیلم «مشکل گیتی» به کف فروش خود برسد، در سالن اصلی جایگزین آن می‌شود.

فرجی درباره وضعیت روزهای اکران این فیلم با توجه به توقف یک هفته ای آن نیز توضیح داد: این مسئله باید مجددا در شورای صنفی نمایش بررسی شود و نتیجه آن هفته آینده اعلام خواهد شد. فیلم سینمایی «مشکل گیتی» از سوم آذرماه در سینماهای کشور اکران شد و اول دی‌ از سوی دادستانی دستور توقف نمایش آن صادر شد.

در این فیلم هنرمندانی چون رویا نونهالی، حمید فرخ‌ نژاد، یکتا ناصر، امیرحسین رستمی، بهنوش بختیاری، رامین ناصرنصیر، امید روحانی، پانته آ مهدی نیا، فریبا نادری، حسن اسدی، علی عبادت طلب ایفای نقش می کنند. در خلاصه داستان «مشکل گیتی» آمده است: زوجی به نام ایرج و گیتی که در آستانه فروپاشی زندگی مشترکشان هستند، توهمی که بر اثر زندگی اینترنتی گیتی، سایه بر زندگی واقعی این دو انداخته است و …