جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
۱۶
سخنراني رسايي در اصفهان+عكس
کد مطلب : 122592
گروه سياسي: سخنراني ديروز حميد رسايي (نماينده سابق حامي طيف پايداري و احمدي نژاد) ديروز عليه كانديداهاي سال 88 و حوادث پس از آن انتخابات در يكي از مساجد اصفهان و با تبليغات قبلي، برگزار شد! كانال‌هاي خبري، با پوشش وسيع اين تصوير به تعداد حاضران در مراسم كنايه زده و هر كدام خطاب به رسايي مطالبي را گوشزد كرده‌اند.


۷۰
داغ کنید

 
 
زلفلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۱۲:۴۱:۰۸
مردم شناختنش دیگه (346576)
 
یک
Germany
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۱۲:۴۲:۲۸
بقیه مراسمات هم اگر تدارکات از ان حذف میشد همین بود (346577)
 
دل آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۱۳:۱۲:۴۸
مسجد فاطمه الزهرا دانشگاه صنعتی اصفهان (346578)
 
مشتاق سخن رسایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۱۳:۴۸:۴۳
زیادازکمیت کم استماع سخنان گوهربارامثال رسایی خوشحال نشویدبه کیفیت آن تامل فرماییدکه قدرت وزورورسانه ملی دردستشان است!!! (346579)
 
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۱۴:۰۰:۲۱
خداییش خیلی ضایعه !!!! یاد سخنرانی اقای عارف افتادم تو زنجان یا قزوین !!!!! (346580)
 
نخود همه آش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۱۴:۳۶:۰۷
برای یک مرده سیاسی تعداد زیادی آمده اند. (346581)
 
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۱۵:۱۰:۱۱
کفگیر کاسبی فتنه خیلی وقت است که به ته دیگ خورده است. (346582)
 
دیوار
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۱۸:۴۵:۴۷
اگر دیوار بین مردم برداشته شود خود فروشان زودتر رسوا می شوند . بدون تبلیغات صدا وسیمای برگزار کنید ببینم کی میاد میادن . راستی فقط یه تجمع هم به درخواست خاتمی در سراسر ایران برگزار کنید بدون خشونت همین این حق ماست (346584)
 
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۱۹:۱۷:۱۶
میلیونی و تحیرانگیز (346585)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۱۹:۳۲:۴۳
یک نفر هم زیادیه. اون چند نفر همراهاش و احتمالا چند نفر برا نماز رفته بودند مسجد دیگه تو رو دربایستی گیر کردند نشستند. دم اصفهانیا گرم. (346587)
 
يك نفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۲۰:۰۱:۵۹
كاش مردم مشهد هم ياد ميگرفتند (346588)
 
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۲۱:۰۵:۲۳
حتما پذیرایی نکردن و ابمیوه نمیدادن :) (346589)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۰ ۲۳:۱۰:۵۹
سخنرانی ایشون ده صبح بود این زمان بعد نماز و پر میان اساتید که خواسته بودن براشون صحبت کنه جدیدا سخنرانی رو تو نماز خونه برگزار میکنن ؟ شما مسلمونید نماز هم میخونید و اینحوری به راحتی اخبار دروغ پخش میکنید؟ (346590)
 
ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۱ ۰۰:۱۵:۲۴
همین کارها رو میکنن رسایی میره فنلاند برای تبلیغ (346591)
 
مجرم بی بصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۱ ۰۰:۳۷:۵۰
همین تعداد واسه کل ملت ایران تصمیم میگیرند.. و خودشان را مردم ایران مینامند (346592)
 
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۱۰-۱۱ ۰۷:۴۶:۰۴
فتنه را خودشان درست کردن و خودشان هم کاسب آن شدن مردم دست آنها را دیگر خوانده اند پس از این بعد هم هواستان را جمع کنید دو باره با استفاده از مقدسات گول نخورید (346593)