کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدير كيهان: اوج قیمت دلار در دولت احمدی‌نژاد ۳۱۰۰ تومان بود!!

هاشمي و خاتمي از غرب خواستند ايران تحريم شود!

12 دی 1395 ساعت 7:54


برنامه «متن و حاشیه» ديشب با حضور حسین شریعتمداری مدیر روزنامه تندروي کیهان و مصطفی کواکبیان نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از شبکه ۳ سیما روی آنتن رفت كه طي آن شریعتمداری با ادعاهاي دروغ و اتهام‌زني‌هاي عجيب و غريب گفت: این ۳۰ نفری که به ترامپ نامه نوشتند افرادی هستند که نقش پادویی را دارند و ما باید در این زمینه به اسناد رجوع کنیم. شريعتمداری در حالي گفت: کسانی که به ترامپ نامه نوشتند پادو هستند كه شخص خود او (شریعتمداری) مدتي پيش در سرمقاله كيهان رسما از ترامپ درخواست كرد برجام را پاره كند!


شریعتمداری همچنین در اتهام‌زني آشكار عليه رييس مجمع تشخيص نظام و رييس جمهور سابق مدعي شد: تعدادی از همین افراد اصلی که در فتنه بودند، از اوباما درخواست می‌کنند که تحریم‌های شدیدتری را علیه ایران اعمال کند، واژه‌ تحریم‌های فلج‌کننده از داخل کشور مطرح شده بود. سفیر وقت اتریش در ایران با تعجب می‌گوید این دو رئیس جمهور اسبق ایران (هاشمي و خاتمي) در ملاقات با بنده خواستند که غرب در شیپور تقلب و نقض حقوق بشر در ایران بدمد!! (اينجا را بخوانيد)

 شریعتمداری در اين برنامه در حمله به دولت روحاني و اصلاح‌طلبان و در حمایت از دولت محبوب و مورد حمايتش (احمدي‌نژاد) در دروغی آشکار گفت: اوج قیمت دلار در دولت احمدی‌نژاد ۳۱۰۰ تومان بود!! اين در حاليست كه نرخ دلار در سال 91 تا نزديك 4000 تومان هم رسيده بود. براي مثال در ۱۹ بهمن ۹۱ و طبق جدول زير (موجود در آرشيو خبرگزاري ها و سايت هاي اقتصادي) قیمت دلار ۳۷۸۰ تومان بود!

مشروح اين مناظره را اينجا بخوانيد.

توضیح ضروری:
متاسفانه نیروهای خودجوش!! دلواپسان با ورود به برخی مطالب سایت‌ها از جمله این خبر با روشهای غیراخلاقی و سایبری در افزایش لایک‌های مثبت و منفی دست کاری می‌کنند. برای مثال کامنت‌های همین مطلب توسط این افراد، کاملا غیر واقعی شده و کاربران توجه داشته باشند که این ارقام واقعی نیستند و ناشیانه و منفعلانه توسط عوامل افراطیون و دلواپسان و با روشهای ایذایی، کاملا غیر واقعی شده،  که گویا اکثریت مردم ایران، دروغ‌های شاخ‌دار دیشب نماینده فکری طیف دلواپسان و افراطیون باورشان شده است! در عین حال به دلیل استمرار این حرکت ناشایست، مدیریت سایت تصمیم گرفت از امروز فقط لایک ها (مثبت) نمایش داده شود، کاری که قبلا ناچارا توسط برخی دیگر از سایت ها نیز برای رهایی از این ترفندهای غیراخلاقی انجام داده‌اند.


کد مطلب: 122682

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/122682/هاشمي-خاتمي-غرب-خواستند-ايران-تحريم-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir