به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ساعت ۰۷:۵۴
کد مطلب : ۱۲۲۶۸۲
مدير كيهان: اوج قیمت دلار در دولت احمدی‌نژاد ۳۱۰۰ تومان بود!!

هاشمي و خاتمي از غرب خواستند ايران تحريم شود!

هاشمي و خاتمي از غرب خواستند ايران تحريم شود!
برنامه «متن و حاشیه» ديشب با حضور حسین شریعتمداری مدیر روزنامه تندروي کیهان و مصطفی کواکبیان نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از شبکه ۳ سیما روی آنتن رفت كه طي آن شریعتمداری با ادعاهاي دروغ و اتهام‌زني‌هاي عجيب و غريب گفت: این ۳۰ نفری که به ترامپ نامه نوشتند افرادی هستند که نقش پادویی را دارند و ما باید در این زمینه به اسناد رجوع کنیم. شريعتمداری در حالي گفت: کسانی که به ترامپ نامه نوشتند پادو هستند كه شخص خود او (شریعتمداری) مدتي پيش در سرمقاله كيهان رسما از ترامپ درخواست كرد برجام را پاره كند!


شریعتمداری همچنین در اتهام‌زني آشكار عليه رييس مجمع تشخيص نظام و رييس جمهور سابق مدعي شد: تعدادی از همین افراد اصلی که در فتنه بودند، از اوباما درخواست می‌کنند که تحریم‌های شدیدتری را علیه ایران اعمال کند، واژه‌ تحریم‌های فلج‌کننده از داخل کشور مطرح شده بود. سفیر وقت اتریش در ایران با تعجب می‌گوید این دو رئیس جمهور اسبق ایران (هاشمي و خاتمي) در ملاقات با بنده خواستند که غرب در شیپور تقلب و نقض حقوق بشر در ایران بدمد!! (اينجا را بخوانيد)

 شریعتمداری در اين برنامه در حمله به دولت روحاني و اصلاح‌طلبان و در حمایت از دولت محبوب و مورد حمايتش (احمدي‌نژاد) در دروغی آشکار گفت: اوج قیمت دلار در دولت احمدی‌نژاد ۳۱۰۰ تومان بود!! اين در حاليست كه نرخ دلار در سال 91 تا نزديك 4000 تومان هم رسيده بود. براي مثال در ۱۹ بهمن ۹۱ و طبق جدول زير (موجود در آرشيو خبرگزاري ها و سايت هاي اقتصادي) قیمت دلار ۳۷۸۰ تومان بود!

مشروح اين مناظره را اينجا بخوانيد.

توضیح ضروری:
متاسفانه نیروهای خودجوش!! دلواپسان با ورود به برخی مطالب سایت‌ها از جمله این خبر با روشهای غیراخلاقی و سایبری در افزایش لایک‌های مثبت و منفی دست کاری می‌کنند. برای مثال کامنت‌های همین مطلب توسط این افراد، کاملا غیر واقعی شده و کاربران توجه داشته باشند که این ارقام واقعی نیستند و ناشیانه و منفعلانه توسط عوامل افراطیون و دلواپسان و با روشهای ایذایی، کاملا غیر واقعی شده،  که گویا اکثریت مردم ایران، دروغ‌های شاخ‌دار دیشب نماینده فکری طیف دلواپسان و افراطیون باورشان شده است! در عین حال به دلیل استمرار این حرکت ناشایست، مدیریت سایت تصمیم گرفت از امروز فقط لایک ها (مثبت) نمایش داده شود، کاری که قبلا ناچارا توسط برخی دیگر از سایت ها نیز برای رهایی از این ترفندهای غیراخلاقی انجام داده‌اند.

نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۰۸:۱۳
امثال شریعتمداری با اخلاق سیاسیشان فردای قیامت روسیاه ترین مردم اند (346637)
رها
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۴:۰۱
بجای خدا قضاوت نکن !!
فردای قیامت نمیتونی حاج حسین رو ببینی !!! (346694)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۲:۵۳
تحمل براذر حسبن ذر این ذنیابرامون کافی بوذ (346775)
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۹:۱۷
سلام و صلوات و فیوضات ذات اقدس ربوبی بر حاج حسین شریعتمداری و لعنت خدا بر سازشکاران وطن فروش (346748)
ایرانی
Netherlands
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۰:۰۶
سلام
مهمترین مسئله را فرموش کرده اید و آن نکته این است که دولت اوس محمود در سال 1384 دلار را با نرخ 870 تومان از خاتمی تحویل گرفت و بعد از ایجاد التهابات کمر شکن نرخ که در مقاطعی به بالای 4000 تومان هم رسید در نهایتا در مرداد سال 1392 با نرخ 3570 تومان به دولت روحانی تحویل داد. به بیان واضحتر اوس محمود ارزش پول ملی را در 8 سال زمامداریش بیش از 4 برابر کم نمود. (346756)
ایرانی
Netherlands
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۰:۲۱
عملکرداقتصادی اوس محمود:
سال 1384(تحویل ازخاتمی) و 1392(تحویل به روحانی)
1- دلار: 870 تومان - 3570 تومان
2- نرخ تورم: 10/5 درصد - 40 درصد
3- نرخ بهره بانکی: 11 درصد - 28 درصد
4- نرخ رشد اقتصادی: 7/5+ درصد(رونق) -6/5- درصد(رکود)
5- میانگین قیمت فروش نفت: 24 دلار - 110 دلار
6- موجودی حساب ذخیره ارزی: 18 میلیارد دلار - صفر دلار
7- وضعیت کلی اقتصاد: میانگین رشد سالیانه 7 درصد و در موقعیت جهش اقتصادی - رکود منهای 6/5- درصد و در حالت رکود تورمی و تبدیل شدن طبقه متوسط به طبقه فقیر (346757)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۱:۲۸
دوستی میگفت:ما با حاج حسین شریعتمداری رفت و امد خانوادگی داریم مومن و اهل نماز شب هستن
گفتم ایشان هرشب برای40تا مومن در نماز شبش دعا میکنه و صبح در کی.هان ابروی 40 تا مون رو میریزه... (346763)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۲:۱۱
جدول نوسانات نرخ ارز به استناد خبر سایت اصوالگرای تابناک

آنچه بر سر طلا و ارز در سال 91 رفت + جدول قیمتهای سال

کد خبر: ۳۱۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۲ -
http://www.tabnak.ir/
الاترین نرخ دلار در سال 1391: برابر با 3865 تومان (346768)
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۲:۴۱
همه دوستان را به اقامه نماز و روزه و شرعیات دعوت می کنم. بیایید باعث زینت دین باشیم . یعنی وقتی خارجی ها ما را می بینند لذت ببرند که ما مسلمان و پیشرفته و مدرن هستیم.دینداری برای ما بصیرت می آورد و از غبار شبهات خارج می کند. توپ توسعه و پیشرفت زمانی در دست مسلمانان بود و الآن در دست غرب است و البته این توپ می تواند به دست مسلمانان بازگردد .و زمانی که این توپ به دست ما برگردد ما آن را با احترام به سایر ملت ها هم هدیه خواهیم کرد،برعکس غرب که در هنگام توسعه شروع به استعمار و تخریب ملت های دیگر کرد. (346774)
خردورز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۳ ۰۷:۵۴
دم از بصیرت!نزن دوست عزیز
امثال شما در کنار دین و ایمان و وطن ُپرستی بصیرت رو هم در خدمت زورگویی و خفه کردن صدای منتقد مصادره کردید (346789)
احترام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۰۸:۲۰
دروغ گو کم حافظه میشه .
من که خیلی وقته این بشر رو حساب نمیکنم .
آیا قوه قضاییه .........اقدامی خواهد کرد .
یا فقط خط قرمز دایره اصول گرای افراطی هست ؟ (346638)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۰۸:۲۹
یک زمان هایی بهار نیوز جدید ترین اخبار رو میزاشت من هر روز چند بار چک میکردم حالا جوون مملکت هفتاد روز اعتصاب غذا کرد فقط یه تیتر زدین که به مرحصی میره!
در وصف حال این جناب هم حرفی ندارم ایشون معلوم الحال هستن این دنیا که واسش همه چی خوبه اون دنیا ایشالله جوابشو میده (346639)
خواننده قدیمی بهار نیوز
United Kingdom
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۳:۰۵
اگر مثبت منفی های سایت بهار و حتی بقیه سایتها واقعی باشه و حاصل حمله گروهی نباشه من نگرانم برای انتخابات // انتخابات آمریکا و ترامپ و برجام داره مردم رو به سمت انتخاب یک تندرو میبره طوریکه که مردم دعا میکردن قالیباف میومد (346778)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۰۸:۲۹
خیلی خوب نوشتید
ولی در مورد نوار هم مطلبی می نوشتید
به طور کلی در مورد شبهه افکنی های شریعتمداری که طیف وسیعی از عوام را هدایت می کند خیلی لازم است که پاسخ های جدی و مستند ارائه نمود (346640)
داماو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۰۸:۴۳
آقای شریعتمداری شما که همش میگید باید سند ارائه داد !! خوب برای این گفتتون سند دارید ؟ ای کاش در مناظره هایی مثل مناظره دیشب با آقای کواکبیان یک نظرسنجی پیامکی هم میگذاشتید ، بعد معلوم میشد مردم شما رو میخوان یا نه . (346642)
ماندانا
Russian Federation
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۰۹:۵۶
ایشون هفت ساله رفته سند بیاره اما دریغ از یک سند (346650)
سند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۲:۵۵
سند تو جیب احمدی نژاده (346686)
بندر دیلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۰۸:۵۴
با عرض سلام به همه دوستان از یه شخصی مثل حسین شریعتمداری چه انتظاری دارید که در یک برنامه زنده اون هم در دیدگان 80میلیون ایرانی اینچنین خلاف بگوید جز اینکه الگویش رئیس دولت محبوبش است واگر این حصار امن را دور خود نمی دید اینچنین سخن پردازی نمی کرد البته که ملت گوششان ازاین دروغها پره قابل توجه صدا وسیمای میلی (346643)
بصیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۰۸:۵۹
باید از هرکسی باندازه فهمش انتظار داشته باشیم (346644)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۰۹:۱۴
بنظر مي رسد كه آقاي شريعتمداري انتظار بيشتري نبايد از اوداشته باشيم (346645)
شاقول
Germany
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۰۹:۳۷
هر چه شریعتمداری میگه عکسش کنی درست می شه. (346647)
ماندانا
Russian Federation
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۰۹:۵۵
چون آقای شریعتمداری در سالهای اخیر از این آمار عجیب و غریب و ساختگی زیاد ساخته و از خودش درآورده و آمار بی اساس زیاد گفته دیگه جای تعجب نیست و کسی از اینکه ایشون اینقدر صاف صاف تو چشم مردم نگاه میکنه جای هیچ تعجبی نداره . .... (346649)
بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۰:۰۸
اقا شریعتمداری تو ماهی 20 میلیون پول ناقابل میگیری باید هم راضی باشی برجام رو پاره بشه خدا شماها رو نمی بخشه ..... (346654)
اخلاق مدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۰:۲۵
آقای شریعتمداری وامثال ایشان بسیاردرتلاش بوده وهستندباکوهی ازافتراءوفحاشی انسانهای شریف ومحبوب راازتوده مردم دورسازندزیراصاحبان زبان شروناسزاگویی نه صورت مقبولی دارندونه سیرت زیبا!این دسته هرگزدغدغه دین هم دارندچرابارزترین نشان تدین یعنی اخلاق رابه قربانگاه برده اندودرنیل به قدرت هیچ اصول اخلاقی رابه رسمیت نمی شناسندوبایدگفت روی عباسیان رادرتظاهربه دینداری سفیدکردند.بایداعتراف کردنمایان گشتن چهره شان ازسیمامردم و (346658)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۰:۲۵
اقای شریعتمداری نمیدونم خودشه به نفهمی زده یا مردم نفهم میدونه یا واقعا خودش نفهمه ...من که صدا و سیما میلی رو نگاه نمیکنم اما اینطور که بهارنیوز نوشته باید به حال امثال شریعتمداری خون گریه کرد که یه پست و مقامی در کشور دارن (346659)
کریم
Romania
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۷:۱۰
به حال خودمون باید خون گریه کنین که امثال شریعتمداری مدعی انقلاب شده اند (346726)
شریعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۰:۲۶
واقعا جای تاسف و سوال است که چرا وچگونه چنین افراد......ی سردبیر و مدیر مسئول ابدی روزنامه هایی هستند که فقط کارشان ایجاد بدبینی ، تهمت ،افترا وبزرگنمایی کردن عیوبی است که به هر حال بوده و پیش می آیند .همه اش نفاق و دو دستگی و تهدیدو بدون مستندات حرف زدن. آخه با وجود چنین متوهمان ذهنی که حاشیه امنیت بالایی هم دارند چگونه می توانیم شعار وحدت سر دهیم؟ ایکاش می شد یکبار پرونده منسوب به سعید امامی بدون تعصب و وابستگیهای جناحی کالبدشکافی شود. (346661)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۰:۳۰
یادش بخیر یکنفر 7 سال پیش گفت با پدیده ای رو به رو هستیم که در چشمانتان زل می زند و دروغ می گوید. این حاج حسین هم حامی همان پدیده است.اگر غیر از این رفتار می کرد باید تعجب می کردیم. (346663)
گم کرده اخلاق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۰:۴۱
جناب شریعتمداری:امثال شماباعث شده ایداکثرشاخصهای دینی ازجامعه ایرانی رخت ببنددوجوانان آنهارادرجوامع دیگرمثل غرب حتی درآمریکاجستجوع نمایند!آمریکا باهمه ستمگریهایش شخصیتهاییکه مورداتهام قرارمیگیرنددفاعیات واعتراضاتشان به هرنحوی بازتاب پیدامیکندوفرصت پاسخگویی کم وبیش مهیاست.یادرآنجافیلمهایی ساخته واکران میشودکه درآن سیستم آمریکازیرسوءال میرودوشدیدترین حملا به مقامات حتی امنیتی!یاهمین نجف زاده خودتان درپایتختش گزارشهای ضدآمریکاوحتی باشعارمرگگ بر...به رسانه ملی تقدیم میکند.امادراینجادهنهای انسانهای ب (346668)
شايان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۵:۱۶
جانا سخن از زبان و دل ما مي گويي...
آره جالبه از خود نيويورك گزارش هاي ضد آمريكايي به صورت كاملا آزاد پخش ميشه و محتوي آن حقوق بشر و عدم آزادي در آمريكاست !!! خيلي جالبه ! (346709)
سلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۰:۵۸
این شخص ......چه می گوید چون من بازاریم دلار از مرز 4هزار تومان گذشت . دلاری که خاتمی در هشت سال حکومتش از هزار تومان بالاتر نرفت و احمدی نژاد یکمرتبه از هزار تومان با به چهار هزارو یکصد تومان رساند و فقرا و متوسطین جامعه را بدبخت کرد والبته دوستان شریعتمداری مانند زنجانی و رحیمی و خاوری و مرتضوی و ............................ تازه به دوران رسیده ها کشور را خوشحال و کشور را غارت نمودند و من از صدا و سیما متاسفم (346670)
حمید
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۴:۰۵
اینها که گفتی ظاهر قضیه است. باید پشت پرده ها رو دید که این قضایا چجوری اتفاق افتاده و کیا عامل بودن؟!!!
آره جونم. (346698)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۲:۰۸
من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی قیمت دلار در سایت صرافی رویال در تاریخ 1391/11/19 نرخ فروش دلار 24530 نرخ فروش یورو 33130 ریال میباشد این هم لینکش https://www.baharnews.ir/news/122682/ حالا کی دروغگویه !!!!!! جرات دارید پیام منو پخش کنید ومیدونم پخش نمیکنید. (346676)
طاهر
Anonymous Proxy
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۸:۴۴
بله ولي نگفتيد از چند تومان به اين مبلغ رسيد
حالا كي دروغگو است؟؟؟؟ (346741)
معتقدبه اصول واصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۲:۰۹
رسانه ملی امثال شریعتمداری رامیدان میدهدوجایگاهش راازدست میدهدومردم بخصوص جوانان رغبتی به رسانه ملی ندارندونیزبابرنامه های توهین آمیزوخشن وبی نشاط وبرنامه های کم محتواورویکردجناحی!آنگاه فریادمیزنندرسانه های خارجی نفوذکردند.ازخودشان نمی پرسندبادههامیلیارددلارهزینه فرهنگی وتبلیغی ودینی دردینی سازی جامعه چراموفق نبودندوروزبه روزجرم وجنایت وبزهکاری اضافه میشود؟آنگاه سی میلیون دلارازطرف آمریکاهزینه میگرددفریادبرمیآرنداسلام وارزشهابه خطرافتادواستحاله فرهنگی!خطرآمریکانیست خطردردیدگاههای آقایان است که ب (346677)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۲:۱۰
آقای شریعتمداری انگار مرجع ثابت مارک زنی و تکفیر در رسانه هستند . چه خوب بود یک نظر سنجی می گذاشتند تا ببینند مردم چقدر برای ایشان ارزش قایلند و سپس امثال ایشان را به صدا و سیما برای ارایه نظرات دعوت میکردند. هر چند میدانم زمان انتخابات نزدیک است و ایشان را آورده اند تا احساسات مردم را تحریک و جریحه دار کنند تا درصد حضور مردم در انتخابات آتی را بالا ببرند . (346678)
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۳:۲۸
اقاي شريعتمداري بهتر از هركس ميداند اگر ارزش دلار بالارفته وارزش پول ملي پايين مي ايد به خاطر چاپ اسكناس تورم زا براي تامين هزينه ايشان وامثال ايشان است وگرنه ماليات مردم براي تامين هزينه هاي دولت كافي است (346689)
ریحانه
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۴:۰۰
مگه میشه با سند دروغ گفت؟!
چرا یکبار هم که شده اسناد رو مطالعه نمیکنید؟! (346693)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۸:۲۱
اتفاقا اسنادی که برادر حسین گفته مطالعه کردیم و به این نتیجه رسیدیم که حاج حسین آنها را تحریف کرده است. (346738)
كريم
Anonymous Proxy
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۸:۴۶
اگر مدارك را آرائه بفرمايند ما مطالعه خواهيم كرد (346742)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۴:۰۲
این شریعتمداری .... همونه که در 8 سال خرابکاری محمود صافکار کور و کر و گنگ بود (346695)
ابي
Romania
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۴:۱۰
فكر كنم اگر كسي ديگه غير از اين يارو اين حرفارو زده بود الان حبس و حصر بود...
مملكت خوبي داريم بشرط اينكه امثال اين افراط گراها نباشند...
حيف و صد حيف (346700)
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۴:۱۷
همه می دانند وی فقط تهمت میزند و کسی جلوی آن را نمی گیرد چرا؟ (346701)
راستین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۴:۲۲
پول و رانت های که به هم نوعان خودشان می دهند تا به این ها به به چه چه بگویند حذف کنند ببینم چندنفر دور و برشان می ماند هر چند الان هم اندک هستند ولی خاتمی همین الان از همه شما بیشتر طرفدار داره .... (346703)
صحرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۴:۲۶
تو را بخدا آقای شریعتمداری بس کنید.

دلار قبل از احمدی نژاد1000تومان بود از برکات او شد3100تومان.

آقای شریعتمداری شک نکنید هیچگاه آقای خاتمی و هاشمی درخواست تحریم ایران را نکرده اند.
آقای شریعتمداری حتی اگر برجام هم ایراداتی داشته باشد بهتر از این بود که در وضعیت تحریمی باشیم و اکنون مجبور بودیم به جای صادرات نفت برنج وارد کنیم.

آقای شریعتمداری انگار فقط تو برای این انقلاب و مملکت نگران هستی و بقیه به جون این دو افتادند در حالیکه بنده و امثال بنده خون دادیم نزدیکانمان دچار عسر و سختی شدند. (346704)
منصوره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۲:۱۹
بس نخواهد کرد چون نونش تو هرج و مرج و آشفتگیه بازاره (346771)
صحرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۴:۲۸
آقای شریعتمداری

دوست عزیزت احمدی نژاد با سیاست خارجی غلط و نامربوطش تمام دنیا را علیه ما بسیج کرد. کلی تحریم علیه ما به هدیه آورد. دانشگاه های بی کیفیت را راه اندازی کرد و توسعه داد و اکنون فساد علمی حاصل از این رهاورد شوم دامنگیر جوامع دانشگاهی ما شده است. توسعه نسجیده تحصیلات تکمیلی نتیجه اقدامات آن دوست عزیزت بود که نتیجه آن تولید بمب های بیکار متحرک داخل جامعه است و کلا او یک بدمن بود. (346705)
كريم
Anonymous Proxy
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۸:۴۸
رأست مي گوييد اين روزها اكثر مقالات همكاران مرا بدون داوري رد مي كنند. خدا از سر متقلبين نگذرد (346743)
صحرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۴:۳۳
آقای شریعتمداری
چرا نمی گویی چه کسانی بودند که علیه رهبری قیام کردند و فتوا دادند یا حکم من یا حکم رهبری؟ چرا نمی گویی اختصاصی سازی های این دوران به جای خصوصی سازی؟ چرا نمی گویی سیل بیان کن فارغ التحصیلان بیکار دانشگاهی دوران دولت اون دوست عزیزت؟ چرا نمی گویی بی اعتباری وجهه بین المللی ما بخاطر ندانم کاری آقایان دوستانت؟
آقای شریعتمداری مگر خودت معصوم هستی که فقط دنبال نقاط ضعف دیگران هستی؟
آقای شریعتمداری دوران اصلاحات ازت حمایت کردم اما اکنون نخیر. اصلاح طلبان اشتباهاتی واضح داشتند. (346706)
فاطمه
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۵:۳۷
برای سرپوش گذاشتن بر افتضاحات ببار امده غربگدایان در ایران ظاهرا راهی جز فرار به جلو برای دوستان باقی نمانده .توصیه میکنم دوستان بجای نگرانی از حقوق اقای شریعتمداری به فکر مسیولی باشند که با وقاحت تمام در چشم ملت نگاه میکند و حقوق نجومی را حق مدیران بی عرضه ای میداند که اوضاع اشتغال را به اینجا کشانده اند (346712)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۸:۰۹
شما هم بهتره به فکر مسئولانی باشی که 8 سال در چشم مردم زل زدند و دروغ تحویل آنها دادند. اگر نوبخت یکنفر را به اشتباه ذخیره نظام نامیده دیگر مثل جناب هاله نور به دزدان و اختلاسگران مدال نداد. (346737)
فاطمه
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۵:۴۲
مردم خود قضاوت میکنند در کدام مقطع کشور هسته ای و فضایی شد و طبعا تاوان انهم افزایش خصومت دشمنان ملت بود و کدام جریان طبق اسناد مشخص وداخلی و خارجی وطن فروششی کرد و پیشنهاد تحریمهای فلج کننده را به اربابانش داد تا تلافی شکست خود در انتخابات را از ملت بگیرد و نیز کدام جریان تمام دستاوردهای هسته ای را بخاطر ساده لوحی و خیانت به کدخدا واگذار کرد همه اینها در فرهنگ لغت به وطن فروشی تعبیر میشود (346714)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۸:۰۷
در آن مقطع که جنابعالی میفرمایید آقایان آماده خور میوه دوران اصلاحات را برداشت کردند و وضعی که امروز می بینیم میراث آنها برای این دولت است. در ضمن تولید انرژی هسته ای توسط قابلمه و در زیر زمین خانه را فراموش کردید! وطن فروشی را اونی کرد که قطعنامه ها را بر سر کشور آوار کرد و تحریمها را کاغذ پاره میخوند که معلوم شد همچین کاغذ پاره هم نبوده است. وجود اون نامه کذایی را 7 ساله ادعا می کنید در حالیکه یک سند معتبر برایش نداشته اید اما دیگر همه درخواست برادر حسینتون را از ترامپ برای اعمال تحریم دیدند. (346734)
كريمع
United States
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۸:۵۲
فضائي شدن ايران مربوطه به يك دهه پژوهش كار بود كه احمدي نژاد انرا افتتاح كرد.همه خوبيها را به پاي خودتان ننويسيد.همانطور كه همه بديهاي الان را نبايد به پاي دولت قبل گذاشت (346744)
يك علامت سوال بزرگ
United States
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۸:۵۳
??????!!!!!! (346745)
فردوس توسی
Germany
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۵:۵۲
متاسفانه برخی ب دلایل خاص رانتهایی دارن هرچی بخان میگن و از محاکمه و بازخواست براشون خبری نیست اینه عدالت و مساوات!!؟؟ (346717)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۵:۵۵
آقای شریعتمداری دست ازسر این ملت بردارید شما جایگاهی درافکار عمومی ندارید (346719)
محسن مرادپور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۶:۳۸
سلام وخسته نباشید اگه خاتمی وهاشمی خواستند ایران تحریم شوند پس چرا برجام را اقای شریعتمداری می خواهد پاره بشه و..... (346723)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۷:۳۷
در مورد لایک و دیس لایکها توضیحاتی داده اید که میخواهم در موردش حرف بزنم. جالبه من دو ساعت پیش در سایت بودم. الان که دوباره برگشتم تعداد دیس لایکها بصورت کاملا خودجوش! تقریبا 10 برابر شده.معمولا در سایتها تعداد لایک و دیس لایک با یک آهنگ متوازنی بالا میره اما در اینجا تعداد دیس لایکها بصورت ناگهانی و تصاعدی بالا رفته در حالیکه لایکها تقریبا فرق زیادی با دو ساعت پیش ندارند. همین نشاندهنده یورش ارتش سایبری برادران دلواپس است. خدا قوت برادر دلواپس! (346728)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۹:۰۷
بر اساس یک سند ویکی لیکس این حرف رو زده که خواستند ایران تحریم شود (346746)
ناظر بی رمق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۹:۲۶
خدایی اگر تیترهای یک ماه روزنامه کیهان را(برفرض محال ) تغییرمخاطب بدهیم ازدولت به یک مرجع دیگر چه اتفاقی خواهدافتاد؟ (346750)
ارمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۹:۲۷
اقای شریعتمداری حتی اگه امثال شما خیلیم خوب باشند داخل زندگی شخصی ولی تمام کارای که با مردم کردین و سیاستایی که اجرا کردین همشو جواب میدین باشه تا اون دنیا، زندگی هشتاد میلیونو نابود کردین دو نسل رو سوزوندین بس نیست تازه ادامشم میخواین بدین فردای قیامت همشو جواب میدین بلاخره اون دنیایی هم هست. (346751)
راستین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۹:۳۳
از ماست که بر ماست! باید گریست به حال خودمان. (346752)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۹:۴۴
سلام ضمن عرض ادب و احبرام فقط میدانم 30درصد با 300 در صد تفاوب دارد (346753)
امیر م
Netherlands
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۱۹:۴۵
حرف های نیک آهنگ کوثر رفیق شفیق مهدی هاشمی خودش سنده ،نیست؟گرای تحریم ها را مطمئنم از داخل دادند.کسانی که پاشنه آشیل اقتصاد را می دانستند همانها گرا دادند و مردم را گرفتار کردند.شریعتمداری تندرو در حضور 80 میلیون نفر دو رییس جمهور را متهم کرده است اگر آقایان ریگی به کفش ندارند شکایت کنند تا سیه روی شود هر که در او غشی باشد.آقا زاده های هاشمی به قدری گند بالا آورده اند که وجهه پدرشان نیز مانع از زندانی شدنشان نشد.خاندان هاشمی و زندان ؟مگه میشه ؟مگه داریم؟؟ (346754)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۰:۲۱
درود بر مخالفان روحانی رییس جمهور چهارساله ایران (346758)
حسین
Spain
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۰:۳۶
من با چشم خودم دیدم که سال 91 دلار بالای 4000 تومن رفت چرا اینقدر دروغ میگید آخه (346759)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۱:۱۱
تیراژ و آگهی های کیهان نشان دهنده چیست ؟؟؟؟؟؟ (346760)
جعفر غفوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۱:۱۷
درود بر کسی که حرفهایش با مدرک وسند است که میبینیم دشمن خارجی با دوستان داخلی همراه شده او را میکوبند ولی او از جاده حق دور نمیشود وما هم میخواهیم از جاده عدالت خارج نشود تا این معاندین که تاب عدالت را ندارندمثل سپند روی اتش باشند (346761)
منصوره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۲:۱۷
متاسفم برای این آدم که ......و برای منافع خودش و قدرت هر حرفی میزنه و هر کاری انجام میده . روز به روز فاصله این آدما با مردم بیشتر میشه اما باید بدونند با مردم نمیشه در بیوفتند وگرنه ضرر می کنند (346769)
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۲ ۲۳:۴۷
من امروز سند حرف دیشب آقای شریعتمداری درباره آقیون خاتمی و هاشمی رو تو سایت ویکی لیکس دیدم (346780)
ویکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۱۳ ۰۷:۵۸
الان ویکی لیکس بگه آقای شریعتمداری با اسرائیل رابطه مستقیم داره قبول میکنی ؟
هر چی به نفع شما هاست . از دهن خارجی در بیاد سند و با ماشین از رو جوان مردم تو خیابون رد شدن و کهریزک احتیاج به مدرک و سند داره ؟ (346790)