به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۱۲۲۸۳۰

آلاینده ها از جمعه بیشتر می شود

گروه جامعه: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز با فراهم بودن شرایط ناپایدار جوی شاهد بارش برف و باران و وزش باد در بخش هایی از استان های واقع در زاگرس مرکزی، نواحی مرکزی، شمال شرق و شرق کشور خواهیم بود.
امروز همچنین بارش برف و باران و وزش باد در برخی از مناطق شمال خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و خراسان رضوی ادامه خواهد داشت. روز سه شنبه بارش برف و باران و وزش باد در استان خراسان رضوی خواهد بود.با توجه به شدت بارش ها بر روی زاگرس مرکزی، در استان لرستان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد و بارش برف در گردنه های کوهستانی نیز می تواند سبب اختلال در تردد جاده ای شود.
سازمان هواشناسی کشورتوصیه کرده است، هموطنان برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی در این مناطق اقدام های احتیاطی لازم را به عمل آورند و روزهای دوشنبه و سه شنبه با وزش باد، آلاینده های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی به تدریج کاهش خواهد یافت.با پایداری شرایط جوی بار دیگر از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده شاهد افزایش آلاینده های جوی در شهرهای پرجمعیت و صنعتی خواهیم بود که شرایط ناسالمی را برای گروه های سنی به وجود می آورد.