به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۱۲۲۹۴۵

ونگر: آرسنال با بدشانسی مساوی کرد

گروه ورزشي: سرمربی فرانسوی توپچی ها از نتیجه بازی برابر بورنموث راضی نیست هر چند آرسنال بازی سه بر صفر باخته را مساوی کرد.
آرسنال در دیدار هفته بیستم لیگ برتر انگلیس به مصاف بورنموث رفت. توپچی ها شروعی ناامید کننده داشتند و با سه گل از حریف خود عقب افتادند ولی توانستند بازی را با تساوی سه بر صفر به پایان برسانند.

آرسن ونگر با وجود فرار از شکست از نتیجه بازی راضی نیست. سرمربی آرسنال در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بورنموث بازی را بهتر شروع کرد و با سه گل پیش افتاد. با این حال در این امتحان سخت خوب ظاهر شدیم و سه گل عقب افتاده را جبران کردیم. بورنموث تیمی است که شایسته احترام بیشتر است. برابر تیمی بازی کردیم که یک روز بیشتر از ما استراحت کرده بود. این باعث شد آنها آمادگی بیشتری از ما داشته باشند. در کل باید بگویم بورنموث تیم خوبی است و فوتبال سرعتی را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

ونگر در ادامه سخنان خود گفت‌: در نیمه نخست مشکلات زیادی داشتیم  ولی در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. آرسنال اجازه شکست را نداد. متاسفانه دو امتیاز حساس دیگر را از دست دادیم و این نگران کننده است. امیدوارم در دیدارهای آینده جبران کنیم. بدون شک نمی توانم بگویم از این تساوی خوشحال هستم. انتظار این نتیجه را نداشتم و به دنبال کسب سه امتیاز بودیم اما باید این را گفت که تساوی سه بر سه آن هم در شرایطی که با سه گل عقب هستید، نمی تواند نتیجه بدی باشد. امشب خوش شانس نبودیم.

آرسنال با این تساوی در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند ولی اگر تاتنهام در دیدار برابر چلسی به پیروزی برسد، توپچی ها به رده پنجم سقوط  می‌کنند.

مرجع : ايسنا