به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۱۲۳۲۷۱

اعلام مسیر تشییع پیکر آیت‌‌الله هاشمی

گروه سیاسی: فرزند آیت‌الله هاشمی گفت: پیکر آیت‌الله هاشمی تا جای ممکن در مسیر انقلاب تا حافظ تشییع می‌شود و اگر ترافیک اجازه دهد تشییع پیکر تا میدان راه‌آهن ادامه خواهد داشت و بعد پیکر به مرقد امام منتقل می‌شود و در جوار حضرت امام دفن خواهد شد.
اعلام مسیر تشییع پیکر آیت‌‌الله هاشمی
به گزارش ایلنا، فرزند آیت‌الله هاشمی گفت: پیکر آیت‌الله هاشمی تا جای ممکن در مسیر انقلاب تا حافظ تشییع می‌شود و اگر ترافیک اجازه دهد تشییع پیکر تا میدان راه‌آهن ادامه خواهد داشت و بعد پیکر به مرقد امام منتقل می‌شود و در جوار حضرت امام دفن خواهد شد. محسن هاشمی در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی در حسینیه جماران عنوان کرد: ابتدا تسلیت خود را به ملت قهرمان ایران و رهبری عنوان می‌کنم و مغفرت و جایگاه مناسب را برای آیت الله هاشمی از خداوند خواستارم.

او افزود: مراسم اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله هاشمی فردا صبح در دانشگاه تهران به امامت رهبری برگزار خواهد. فرزند آیت‌الله هاشمی گفت: پیکر آیت‌الله هاشمی تا جای ممکن در مسیر انقلاب تا حافظ تشییع می‌شود و اگر ترافیک اجازه دهد تشییع پیکر تا میدان راه‌آهن ادامه خواهد داشت و بعد پیکر به مرقد امام منتقل می‌شود و در جوار حضرت امام دفن خواهد شد. محسن هاشمی تاکید کرد: از مردم و علما و فرهیختگان و کسانی که لطف کردند در این مدت کم ما را یاری دادند در غم ما خود را شریک دانستند، تشکر وافر داریم.


مجلس ختم  از سوی رهبر انقلاب

از سوی مقام معظم رهبری مجلس ختمی به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، به مناسبت درگذشت آيت الله هاشمي رفسنجاني، مجلس ختمي روز ٤ شنبه، ٢٢ دي ماه ٩٥، از ساعت ٩:٣٠ تا ١١ در حسينيه امام خميني برگزار مي شود. در اين مراسم كه از سوي حضرت آيت الله خامنه اي برگزار مي شود. علاوه بر شخصيت هاي داخلي، سفرای كشورها و روساي جمهوري كه براي تشييع جنازه مي آيند، حضور خواهند داشت.