به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۵
 
۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۲۳۳۹۶

صداوسیما باز هم به هاشمی توهین کرد!

گروه سياسي- رسانه‌ها: روزنامه جمهوری اسلامی از تکرار دوباره نحوه برخورد صدا و سیما با آیت الله هاشمی رفسنجانی به شدت انتقاد کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی از تکرار دوباره نحوه برخورد صدا و سیما با آیت الله هاشمی رفسنجانی به شدت انتقاد کرد. این روزنامه نوشت: رسانه ملی اگرچه در روزهای اخیر تلاش زیادی برای جبران خطای خود درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرد، ولی دیشب بار دیگر به رویه سابق خود برگشت و ظلم دیگری را بر ایشان روا داشت. شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی، در یک بازگشت سریع به روش گذشته خود درحالی که هنوز مردم سراسر کشور در فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عزاداری می‌کنند، دیشب به بهانه نقد نظرات افراد و محافل خارجی راجع به ایشان، انواع و اقسام تهمت‌ها و توهین‌ها را نثار این شخصیت محبوب و مردمی کرد و خشم مردم را برانگیخت بطوری که عده‌ای از آنها در تماس با روزنامه جمهوری اسلامی به این اقدام اعتراض کردند.

امیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۱۱:۳۵
ننگ ما ، ننگ ما................. (347166)
مجيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۱۲:۱۰
نرود ميخ آهني درسنگ متاسفانه صدا وسيماي ميلي آدم بشو نيست . (347170)
علی
Romania
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۱۲:۱۱
به صداوسیما نباید توجه کرد (347172)
ن
United States
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۱۲:۵۷
ساده اندیشی است اگر برنامه های این چند روز را به عناون تغییر رویه «رسانه میلی» در نظر بگیریم؛ چیزی نبود به جز مصادره. (347192)
...
United States
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۰
صداوسیما همان است که بود، این تغییر رفتار ناگهانی فقط برای مصادره حضور قابل پیشبینی مردم در تشییع پیکر آیت الله هاشمی بود. (347213)
ا
United States
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۱۴:۲۴
مدتها بود ایشان را حامی فتنه و خواص بی بصیرت و حاج آقا خاطره و غیره خطاب میکردند و حالا یکشبه صاحب عزا شدند! دیگه باید یادبگیریم فریب تغییر رفتار ناگهانی بوقلمون صفتان را نخوریم. عوضی ها عوض بشو نیستند. (347215)
ایوب محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۱۴:۵۲
خلاصه تلویزیون ایران
همه دنیا بد هستن
این وسط فقط احمدی نژاد و سعید جلیلی و طرفدارش و بشار اسد و پوتین حزب الله و انثارالله و علی عبدالله صالح خوب هستیم (347221)
اکبر
Romania
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۱۹:۵۱
یادمان نمی رود درتفسیرهای خود عکسشان رامحو میکردند درپخش مثلا زنده هم هرجاعکس ایشان دردست مردم دیده میشددوربین سریع حرکت میکرد تاازکادرخارج شود هنوزهم حتی ازعکس اوهم میترسند ولی چه اشتباهی تفکرات آقای هاشمی است لرزه براندام تندروها ومتحجرین می اندازد هاشمی زنده است (347245)