به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۱۲۳۴۳۱

مقایسه افراطیون داخلی با صدام

گروه سياسي: در پی تداوم بي‌حرمتي و هجمه‌های بی‌شرمانه برخی رسانه‌های افراطیون علیه مرحوم آیت‌الله هاشمی (حتي پس از ارتحال ايشان) یک سایت خبری با انتشار فیلمی از اظهارات صدام حسین در دوره ریاست جمهوری اش نتیجه گرفت که افراطیون هتاک به هاشمی حتی از صدام هم دنائت بیشتری دارند. در این فیلم صدام هم می‌دانست ‌که نباید از متوفی بد گفت و در همین زمینه می‌گوید: «خمینی دیگر فوت کرده....خدا رحمتش کند. فوت کرده. این رسم عرب است، او‌ دیگر به سمت خدا رفته. خدا رحمتش کند»

شاستلی
Romania
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۲۳:۱۲
والا ما که هر سایت و شبکه ای رو که دیدیم بعد از فوت آقای هاشمی از ایشون تعریف کرده (347263)
علی
Russian Federation
۱۳۹۵/۱۰/۲۳ ۲۳:۲۵
اعمالی که افراطیون انجام می دهند سبب شده که مردم آنها را بشناسند . بعضی اینها نه به خدا و پیغمبر اعتقاد ندارند و نه به اخلاق و رفتار و برای رسیدن به مقاصدشون هرکاری , تاکید میکنم هرکاری انجام میدهند . اینها برای جامعه خطرناک هستند (347265)
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ ۰۱:۱۰
......بیگمان رسانه ملی درپروبال دادن آنان بسیارموثرومستظهرخوبی برای آنان بوده است!این طلبه کوچک به این نتیجه رسیدم این دسته ازآدمهای هتاک وحرمت شکن وجزم اندیش حاضربه نابودی کشورمیشوندلیکن رضایت نخواهنددادیادگارامام ره وخاتمی درجامعه ایرانی آزادباشند! (347275)
رضا .ف
Russian Federation
۱۳۹۵/۱۰/۲۴ ۰۴:۴۸
ظاهرا اخلاق از جامعه رخت بسته و دورویی و تظاهر جایگزین آن شده ، بزرگان سیاست که باید الگوی جامعه باشند ظاهر و باطنشان یکی نیست شهرداری ،صداوسیما قبل از فوت مشغول فحاشی و بعد آن اشگ تمساح .این در حافظه ملت خواهد ماند و اثرات سوء دارد اینها که مردم را به دین و اخلاق توصیه میکنند شده اند عالم بدون عمل بقول سرور شهیدان اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید . (347285)