به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۱۲۳۴۹۴

برانکو: در پرسپولیس خیلی خوشحالم

گروه ورزشی: سرمربی پرسپولیس گفت: به بازیکنانم بابت جنگندگی‌شان مقابل سایپا تبریک می‌گویم.
برانکو: در پرسپولیس خیلی خوشحالم
به گزارش ایسنا،برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین این تیم و در جمع خبرنگاران، گفت‌: به بازیکنانم بابت جنگندگی‌شان و بازی خوبشان در مصاف روز گذشته تبریک می گویم. هواداران یار یازدهم و دوازدهم ما بودند و وقتی که ۱۰ نفره شدیم آنها از ما خوب حمایت کردند.

او ادامه‌ داد: از امروز به فولاد فکر می‌کنیم. بازی برابر این تیم همیشه سخت بوده است. باید برای این بازی به سختی خود را آماده کنیم. فولاد به خوبی خودش را به عنوان یک تیم تثبیت کرده است. طبیعتا منتظر ساسان انصاری هستید، او بزرگترین خطر برای ما خواهد بود. البته در هیچ تیمی یک بازیکن نمی‌تواند فقط تاثیرگذار باشد و فولاد بازیکنان خوب زیادی دارد. باید ببینیم که چه چیزی در آن جا در انتظار ما است. ربیع خواه و احمدزاده در بازی با فولاد نیستند و امیدواریم را ادامه لیگ و هفته‌ جاری مشکلی پیش نیاید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ‌اضافه کرد: در فوتبال مدرن خیلی سرعت مهم است. فولاد به صورت سنتی تیمی تهاجمی و سرعتی است. برای این مساله باید راه حلی پیدا کنیم. ما بازیکنانی در خط دفاع داریم که خوب بازی می‌کنند و از سرعت خوبی هم برخوردار هستند. در مقابل سایپا هم دیدیم که حریف جز یکی، دو فرصت نتوانست کاری کند. ما باید هر روز خودمان را قدرتمندتر کنیم تا بتوانیم برابر فولاد به میدان برویم.

برانکو در ادامه و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به این که کفاشیان گفته نگاه برانکو به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیست، چیست؟ گفت‌: کفاشیان حق دارد. من در کار در پرسپولیس لذت می‌برم. بیشترین لذت را در تمرینات می‌برم. از کار با هوادارانمان لذت می‌برم. هر روز بهتر می‌شویم و این به یمن مدیریت خوب طاهری است. من یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. این قرارداد را سال پیش تمدید کردم. تکرار می‌کنم از این که در پرسپولیس هستم خوشحال هستم. کفاشیان خوب متوجه این مساله شده است. البته طبیعی است که اگر کی‌روش برود، مربی دیگری جای او می‌آید همانطور که بعد از من و قطبی هم سرمربیان دیگری به تیم ملی اضافه شدند. البته ممکن هم هست کسی نیاید.

وی در پاسخ به سوالی درباره کارت گرفتن‌های بازیکنان پرسپولیس گفت: به هر حال فشار روی بازیکنان زیاد است و این اتفاقات رخ می‌دهد. همه ما می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. مشکل همیشه وجود دارد اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم. در بازی مقابل سایپا خواستیم روند تهاجمی تیم بعد از اخراج احمدزاده کم نشود و فشار را حفظ کنیم. در کل از عملکرد تیم‌مان راضی هستم.

برانکو درباره داوری دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: انتظارم این است که داوران با دقت بیشتری سوت بزنند. بازی‌هایی که حساسیت دارند باید توسط داوران باتجربه‌تر قضاوت شود. نمی‌شود که ما ۵ پنالتی درست داشته باشیم و تنها یک پنالتی به نفع‌مان اعلام شود. اگر کارت قرمز ما را اعلام می‌کنند پس پنالتی‌مان را هم بگیرند. چرا در این موقعیت مشابه بازیکن تراکتورسازی اخراج نشد ولی بازیکن ما اخراج شد؟

او درباره احتمال جذب بازیکن جدید به تیمش گفت: هنوز فصل نقل و انتقالات ادامه دارد و تمام نشده ما مشکلاتی داشتیم ولی چون زمان‌مان کم بود، نتوانستیم آن طور که می‌خواهیم کار را ادامه دهیم. در حال حاضر باید به این توجه داشته باشیم که لیگ آغاز شده و کسی حاضر نیست بازیکنش را بدهد. هر وقت بازیکنی را جذب کنیم قطعا از طریق سایت باشگاه آن را اعلام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به فشاری که روی ربیع‌خواه وجود دارد چیست گفت: متاسفانه انتقادات از ربیع‌خواه ناعادلانه است. به عبارت دیگری این انتقادات نامردی است. او بازیکنی است که در ۱۵ بازی اشتباهی نداشته و خیلی باهوش و قابل اعتماد کار کرده است. یک عده‌ای به دنبال نابود کردن او هستند.

برانکو ادامه داد:‌ احتمالا او را به مدت ۲۰ روز در اختیار نخواهیم داشت اما عملکرد و تاثیر او مورد احترام است. همین ماجرا سال گذشته برای خالقی‌فر پیش آمد. او بازیکن خوب و باشخصیتی بود اما نتوانست طاقت بیاورد و از تیم جدا شد. با این حال ربیع‌خواه بازیکنی قوی است و از بحران بیرون می‌آید. او اعتماد کامل من را دارد و مهم‌تر از همه اینکه اعتماد هم‌تیمی‌هایش را هم جلب کرده است. به او احترام می‌گذاریم. متاسفانه او فعلا مصدوم شده است. مصدومیت او جدید است و مربوط به گذشته نیست. در واقع پایی مصدوم شده که پیش از این هیچ مشکلی نداشت. به شوق و انگیزه‌ی او برای بازگشت به میادین احترام می‌گذارم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه به جدایی محمدامین آرام‌طبع اشاره کرد و گفت: آرام طبع در آستانه خروج از تیم است. او دوست دارد از پرسپولیس جدا شود و در حال مذاکره با باشگاه‌های مورد نظرش است.

او در واکنش به اینکه چرا مهاجم اسپانیایی مورد نظر باشگاه قرار نگرفت و با او قراردادی بسته نشد، گفت: برای او جا نداشتیم. بازیکنی بود که سوابق درخشانی را از خود به جا گذاشته بود. ما علاوه بر او پولیانسکی، رادوشوویچ و پریمیوف را در اختیار داریم و دیگر جایی برای او باقی نمی‌ماند. از طرفی ما نمی‌توانیم بازیکن بالای ۲۳ سال هم جذب کنیم. قبل از هر چیزی نیاز به بازیکنان دفاعی داریم. او بازیکن گلزنی است اما نمی‌توانیم او را جذب کنیم. دو سهمیه بالای ۲۳ سال خواهیم داشت که آن را به بازیکنان دفاعی اختصاص داده‌ایم.

برانکو درباره اینکه چرا بازیکن داخلی جذب نمی‌کند گفت: طبیعی است که بازیکنان در نیم فصل با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند و ما به این راحتی‌ها نمی‌توانیم آن‌ها را جذب کنیم و باشگاه‌ها هم آن‌ها را آزاد نمی‌کنند.