به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۱۲۳۵۹۴

از «صدام ملعون‌ترها» همچنان به «هاشمی مظلوم» توهین می‌کنند

گروه سیاسی: چند روز قبل فیلمی از اظهارات صدام حسین در زمان ریاست جمهوری‌اش در شبکه های خبری منتشر شد {اینجا} که در آن صدام به صراحت به اعضای کابینه‌اش خطاب می‌کند که: «... (امام) خمینی هر چند دشمن ما بوده اما حالا که از دنیا رفته رسم ما اعراب اینست که به رفتگان بد نگوییم و فقط به او رحمت بفرستیم.»
واقعیت اینست که صدام هم از برخی حامیان اصولگرایان و خصوصا حامیان باند احمدی‌نژاد اخلاق‌مدارتر و انسان‌تر بود، برای مثال برخی كانال‌های متعلق به باند انحرافی، در تداوم توهین‌ها و فضاسازی‌های بی‌شرمانه و ناجوانمردانه چند ساله اخیرشان علیه مرحوم آيت‌الله هاشمي حالا و پس از ارتحال آن یار مظلوم انقلاب؛ همچنان او را آماج توهین‌ها کرده و از این طریق سعی در آرامش بخشیدن به خود به خاطر خشم و عصبانیت از حضور چند میلیونی مردم تهران در مراسم تشییع آن مرحوم می‌کنند.

م.مرادی
Romania
۱۳۹۵/۱۰/۲۶ ۱۵:۵۱
واضح است که خیل عظیم و حضور میلیونی و کم نظیر ایت الله رفسنجانی باعث عصبانیت این افراد شده و همچون گذشته حاضر نیستند بر خواست قاطبه ملت تمکین کنند.توهین و افترا نشانه خواری افراد است و کار کسانی هست که در پس توهین هایشان منطق سیاه و کج اندیشی حاکم است. به راستی اینان را چه می شود که جسم رفته ی ایشان هم برایشان زجر آور است. ما اگر ادعای مسلمانی داریم پس باید بنا به آداب اسلامی رفتار کنیم. (347349)
فردوس توسی
Germany
۱۳۹۵/۱۰/۲۶ ۱۶:۰۱
موافق
متاسفانه امروز در یک برنامه کوتاه در حالیکه پیام تسلیت مقام معظم رهبری پخش میشد هنگام رسبدن ...... سیدمحمد مظلوم اصلاحات را نشان داد!!
تا کی تهمت توهین و...دعواهای سیاسی؟؟ (347350)
info@asiavacuumpumps.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۲۶ ۱۸:۴۶
افرین و احسنت
خدا آقای رفسنجانی رحمت کند. مرد بزرگی بود.
www.asiavacuumpumps.com (347358)