به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۱۲۳۸۶۰

ساختمان پلاسکو بطور کامل فروریخت

گروه حوادث: ساختمان پلاسکو به طور كامل بر اثر آتش سوزي مهيب فرو ریخت و تعدادی از نیروهای امدادی حاضر در محل زیر آوار مانده اند.
ساختمان پلاسکو بطور کامل فروریخت
مشاهدات خبر نگار ما در محل حادثه می گوید که ساختمان عظیم پلاسکو در حالیکه اتش نشانان در حال اطفای حریق بودند به یکباره فرو ریخت و هنوز مشخص نیست که چه تعداد اتش نشان و یا از مردم در زیر اوار پلاسکو مانده اند. بر اساس مشاهدات خبرنگار ما هجوم مردم برای نجات موجب اختلال در امداد رسانی شده بر همین اساس مسولان اتش نشانی پلیس و اورژانس تهران از مردم خواستند تا از مراجعه به این محل خودداری کنند تا امداد رسانان بتوانند در سریع ترین زمان عملیات امداد و نجات را اغاز کنند

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران: سازمان آتش نشانی بارها نا ایمن بودن ساختمان پلاسکو را به مسئولان این ساختمان ابلاغ کرده است. ملکی افزود: به علت اینکه این ساختمان مخصوص تولید پوشاک است و پوشاک زیادی در این ساختمان انبار می شود، متاسفانه شاهدیم که در راه پله های آن پوشاک تولید و مواد اولیه نگهداری می شود و این خارج از اصول استاندارد است بنابراین سازمان آتش نشانی بارها نداشتن تجهیزات اطفای حریق لازم را به مسئولان و کسبه این ساختمان اخطارهای لازم را داده بود و مسئولان ساختمان نسبت به این موضوع بی توجه بوده اند. وی گفت: بیشتر سرایت آتش در این ساختمان از طریق همین پوشاک بویژه در راه پله ها صورت گرفته است.

فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۲:۲۱
عین 11 سپتامبر شد. (347488)
صدرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۸:۳۳
با این تفاوت که آن دشمن بود اما این علت ضعف مدیریت ! آیا اگر تحریم نبودیم ابزارآلات اطفا حریق مدرن نداشتیم ؟قطعا اگر تحریم نبود بهترین ابزار کار داشتیم و جان عزیزانمان در آتش نشانی چنین به خطر نمی افتاد بعد شعار شعار (347522)
شاکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۲:۲۲
تحریم ها هیچ اثری ندارد. امضاء محمود احمدی نژاد و دلواپسها
اگه 4تا بالابر درست حسابی با هلی کوپتر آب پاش داشتیم این فاجعه رخ نمی داد.
هنوز یادمون نرفته که چندسال پیش هم یه ساختمان قدیمی آتش گرفت که چند نفر کارگر که عمدتا زن بودند متاسفانه در آتش سوختند و دلیل آن را عمل نکردن بالابر عنوان کردند. همین سردار دکتر خلبان قالیباف فرمودند!!
آقای سردار دکتر خلبان قالیباف به جای بساز بندازی و تراکم فروشی بیا یه فکر به حال شهر تهران بکن اون از زیر زمینمون این هم رو هوامون (347489)
دوست شاکی!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۳:۵۹
احسنت به نکته ریزی اشاره کردی: "اون از زیر زمینمون این هم رو هوامون" (347506)
Amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۵:۰۹
کسی با بالگرد آب پاش برج خاموش نمیکند. در ضمن این ساختمان کاملا قدیمی و فرسوده بوده است. (347510)
بانو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۵:۱۷
شهرداری که دست به پلمپش خیلی خوبه واسه پول گرفتن و سند زدن و ...
چرا پلاسکو رو پلمپ نکرد بدلیل فرسودگی و کمبود تجهیزات و عدم امنیت! (347512)
رضا
Germany
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۲:۳۹
خداکنه برا هیچکس اتفاقی نیفته . (347491)
مهربان توسی
Germany
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۳:۱۳
کاش شهردار محترم بجای تمرکز بر انتخابات و چاپ عکس ...ک نظام جهادگر میخواهد نه کارگزار ب فکر مشکلات مردم و بافتهای فرسوده بود!!
انشاا...انتخابات اینده شورای شهر همچون مجلس باشه و موفقیت امید (347498)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۳:۱۶
ما ايرانيها فقط شعار ميديم
اول كار بعد ايمني . اين هم نتيجه شعار (347500)
حقگو
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۳:۳۷
این هم یک نمونه از مدیریت شهری است.واقعا بعضی وقتها به فکر فرو میروم میگویم فقط خداست که حافظ این مردم است والله هیچ ضابطه و قانونی نه در ساخت و ساز و نه در سایر موارد مراعات نمیشود و خبری ازمدیریت نیست چندی پیش حادثه قطار بعد هلی کوپلر و این هم آخری نخواهد بود.آیا درکشورهای دیگر هم انسان بی ارزش است؟ (347502)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۴:۱۲
کارکنان فداکار آتش نشانی تهران با دریافتی یک دهم حقوق کارکنان نورچشمی و پشت میز نشین شرکت نفت و بانک ها و ...............حالا سختی کدوم کار بیشتره ؟؟؟! (347508)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۴:۴۴
کلاً هوادارهای سایت شما به هیچ مساله ای سیاسی نگاه نمیکنند.
این موضوع هم اصلا سیاسی نکردید
خیلی ممنون از نگاه منطقی شما (347509)
کاربر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۰۱ ۰۱:۰۰
کجان اونایی که میگفتن تحریم ها کاغذ پارست ؟؟؟
کجان اونایی که میگفتند تحریم ها اثری نداره ؟؟؟

بفرمائید این هم از آثار جبران ناپذیر تحریم ها که حتی یک آب پاش مدرم و بروز و نوردبان حرفه ای تر نداشتیم . اینا همه بابت تحریم هاست (347537)
مجید
Romania
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۵:۱۳
اگر خودتونو تکون ندید خدا تکونتون میده
رسوایی 3 (347511)
داماو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۶:۴۷
خدایا اون همه آتش نشان ، اون همه فداکار ، باورم نمیشه ، گریه امانمو بریده . (347515)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۸:۲۶
اول اینکه از درگاه خداوند ایزد متعال می خواهم هیچکدام از آتش نشانهای عزیز به شهادت نرسند اما اگر حتی یک نفر از آنها به شهادت برسد چون این سربازان عزیز و دوست داشتنی بدون ابزار مدرن به دل حادثه میزنند و مسلم برای نجاد جان هموطنان از جان خود میگذرند دولت باید عزای عمومی در سراسر کشور اعلام کند قطعا اگر تحریم نبودیم حالا مجهزترین ابزار اطفا حریق را داشتیم (347520)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۱۸:۴۳
خواهش میکنم دراینگونه ازحوادث ازمردم نخواهیدکه خبرنگارافتخاری شده وعکس وفیلم ارسال کنندشبکه خبرچندین بارازمردم خواست فیلم وعکس ارسال کنندبعددربرنامه های انتقادی این کاررازشت می دانند همین امرعاملی درکندی امدادرسانی شده است خواهش میکنم به همه همکاران اطلاع رسانی کنید (347523)
الماسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۲۰:۳۰
در جواب این برادر عزیزمان ،،، راننده تاکسی ،، بابا ان قطعنامه ها همش کاغذ پاره بودند واصلا تاثیری نداشتند ما الحمدللله در اشپزخانه اورانیوم تولید میکنیم از نظر افراطیها ایران احتیاج به رابطه با هیچ کشوری ندارد .....یه خندق دور کشور میکشیم ودیگه خیالمان هم از تجاوز بیگانگان راحت میشود ..... (347526)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۰/۳۰ ۲۲:۵۳
تسلیت به ملت ایران , هنوز مات و مبهوت این فاجعه عظیم و باورنکردنی هستم . البته اغلب همینطور هستند و مردم ناراحتند . هم بابت قهرمانان آتش نشان و هم بخاطر هموطنانمان که مغازه و سرمایشون دود شد رفت هوا . خدا به بازمانده ها صبر بده (347531)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۰۱ ۰۰:۱۹
تهران شهری پیر و فرسوده است.باید فکری بحال مدیریت این کلان شهر کرد با توجه به جمعیت زیاد در صورت ادامه مدیریت دیمی کنونی فاجعه ای بزرگ در راه است (347534)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۰۱ ۰۱:۴۰
به جای اینکه این همه هزینه کنن برای فلسطین بیان هزینه کنن برای خرید تجهیزات پیشرفته اطفاء حریق که در این شرایط به درد میخوره (347539)