کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساختمان پلاسکو بطور کامل فروریخت

30 دی 1395 ساعت 11:34

گروه حوادث: ساختمان پلاسکو به طور كامل بر اثر آتش سوزي مهيب فرو ریخت و تعدادی از نیروهای امدادی حاضر در محل زیر آوار مانده اند.


مشاهدات خبر نگار ما در محل حادثه می گوید که ساختمان عظیم پلاسکو در حالیکه اتش نشانان در حال اطفای حریق بودند به یکباره فرو ریخت و هنوز مشخص نیست که چه تعداد اتش نشان و یا از مردم در زیر اوار پلاسکو مانده اند. بر اساس مشاهدات خبرنگار ما هجوم مردم برای نجات موجب اختلال در امداد رسانی شده بر همین اساس مسولان اتش نشانی پلیس و اورژانس تهران از مردم خواستند تا از مراجعه به این محل خودداری کنند تا امداد رسانان بتوانند در سریع ترین زمان عملیات امداد و نجات را اغاز کنند

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران: سازمان آتش نشانی بارها نا ایمن بودن ساختمان پلاسکو را به مسئولان این ساختمان ابلاغ کرده است. ملکی افزود: به علت اینکه این ساختمان مخصوص تولید پوشاک است و پوشاک زیادی در این ساختمان انبار می شود، متاسفانه شاهدیم که در راه پله های آن پوشاک تولید و مواد اولیه نگهداری می شود و این خارج از اصول استاندارد است بنابراین سازمان آتش نشانی بارها نداشتن تجهیزات اطفای حریق لازم را به مسئولان و کسبه این ساختمان اخطارهای لازم را داده بود و مسئولان ساختمان نسبت به این موضوع بی توجه بوده اند. وی گفت: بیشتر سرایت آتش در این ساختمان از طریق همین پوشاک بویژه در راه پله ها صورت گرفته است.


کد مطلب: 123860

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/123860/ساختمان-پلاسکو-بطور-کامل-فروریخت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir