کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقاي‌جليلي، اين‌هم نامه دكترمعين؛ پس‌كو؟

18 خرداد 1392 ساعت 8:46


گروه سياسي: سعيد جليلي كانديداي گروه پايداري در مناظره روز جمعه هنگامي كه مي‌خواست عملكرد آقاي عارف در دولت اصلاحات را به چالش بكشد گفت: «آقای معین وزیر علوم قبل از توفیقی به رئیس جمهور وقت نامه می نویسد درباره ۵۰ دانشجو از انجمن اسلامی مستقل جلوی وزارت علوم اعتراضی کردند در خواست می‌کند که با برگزار کنندگان تجمع برخورد امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و حقوقی شود»
حالا به متن كامل نامه مورد اشاره جليلي توجه كنيد: «رونوشت نامه معين به خاتمي»

حال بايد پرسد: در كدام سطر و كجاي نامه دكتر معين به زعم آقاي جليلي «...درخواست می‌کند که با برگزارکنندگان تجمع برخورد امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و حقوقی شود»؟!
در متن نامه فقط «درخواست بررسي» موضوع مشاهده مي‌شود. به جز اينكه در فرهنگ لغات، معناي لغت «بررسي» و لغت «برخورد» به تازگي مترادف شده باشند!

اگر ستاد آقاي جليلي و سايت رجانيوز (سايت حامي امروز جليلي و سابق احمدي‌نژاد) و يا شما كاربران عزيز اين جمله را مشاهده و يا حتي مفهوم و منظور نهفته در آن را «..برخورد امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و حقوقی شود» استنباط كرديد به ما اطلاع دهيد تا به بصيرتمان بيافزاييم، سپس از جناب آقاي دكتر سعيد جليلي پوزش خواسته و آقاي معين را كه تاكنون به عنوان «دوست‌ترين وزير علوم تاريخ با دانشجويان» مي‌شناختيم به عنوان «دشمن‌ترين وزير علوم عليه دانشجويان» معرفي نموده و رسوايش كنيم!


کد مطلب: 12394

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/12394/آقاي-جليلي-اين-هم-نامه-دكترمعين-پس-كو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir