به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۱۲۴۰۲۲

اظهارات عسگرپور درباره یک فیلم

گروه فرهنگي: عسگرپور معتقد است که قوانین اکران نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده و این روزها فیلم‌ها هستند که رونق سینماها را در هر زمانی که اکران شوند، تعیین می‌کنند.
اظهارات عسگرپور درباره یک فیلم

کارگردان و تهیه‌کننده سینما در مورد فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به ایسنا گفت: موضوعی که فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به آن پرداخته است، بسیار جذاب بوده و وجه تمایز این فیلم با دیگر فیلم‌های سال‌های اخیر در نوع ساختار این فیلم است.وی ادامه داد: حمیدرضا قربانی کارگردان این فیلم با توجه به سوابقی که در حوزه‌های مختلف فیلمسازی در سینما داشته،یک فیلم خوش‌ساخت را ارائه داده که این موضوع برای یک کارگردان فیلم اولی از اهمیت زیادی برخوردار است.عسگرپور افزود: خوش‌ساختی و پردازش درست به فیلم‌نامه در کارگردان‌های فیلم اولی کمتر دیده شده است. ما فیلمسازان و کارگردان‌های خوبی در فیلم اولی‌ها دیدیم اما باید فیلم‌هایشان را طوری بسازند که برای فیلم‌های بعدی بتوان به آنها امیدوار بود.

او درباره‌ی زمان اکران این فیلم گفت: زمان و موقعیت اکران در طی چند سال اخیر تغییرات زیادی داشته است، در گذشته زمان‌هایی از سال برای اکران نامناسب بودند، اما در طی این سال‌ها می‌بینیم که شرایط مثل قبل نیست و فیلم‌ها تعیین‌کننده رونق سینما در زمان اکران هستند؛ البته من به اکران خوب این فیلم امیدوارم، اما اگر اکران یک ماه زودتر آغاز می‌شد قطعا با استقبال بهتری از طرف مخاطبان نیز روبه‌رو می‌شد.  

تهیه‌کننده فیلم «ماجان» در پایان اظهار کرد: به نظر من فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» باید تمرکز خود را برای اکران‌های خارج از کشور بگذارد، چون این فیلم قابلیت اکران موفق در خارج از کشور را دارد و این موضوع کمک خواهد کرد تا بخشی از اکران دیرهنگام در داخل کشور جبران شود.