به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۱۲۴۰۷۶

بارسلونا بدون «دن آندرس» شکست نمی‌خورد

گروه ورزشی: بارسلونا در نبود کاپیتان خود هرگز در لالیگا مغلوب نشده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسپورت کاتالونیا، بارسلونا امروز (یکشنبه) در هفته‌ نوزدهم لالیگا میزبان ایبار است. آبی‌ اناری‌ها در این بازی نمی‌توانند از حضور آندرس اینیستا بهره ببرند اما بارسا در نبود هافبک اسپانیایی‌اش، نتایج ضعیفی نگرفته است.

با وجود اینکه اینیستا بازیکن موثری برای تیمش است اما نبودش به ضرر بارسلونا نبوده است. کاپیتان تیم کاتالانی، ۱۴ بازی را در این فصل از دست داده است که بارسا در این بازی‌ها ۱۰ پیروزی، سه شکست و یک باخت داشته است و ۳۹ بار دروازه‌ حریفان را باز و هشت گل دریافت کرده است.

اینیستا در این فصل سه بار دچار آسیب‌دیدگی‌ شده است. بارسلونا در نخستین بازی بدون حضور هافبک اسپانیایی سویا را در سوپر جام اسپانیا شکست داد و در ادامه سه پیروزی کسب کرد. اینیستا سپس با ضربه انسو پرس در دیدار برابر والنسیا آسیب دید اما بارسا در نبود این بازیکن در سانچس پیسخوان، سویا را شکست داد. این تیم در ادامه برابر منچسترسیتی شکست خورد و نتوانست مالاگا و نه رئال سوسیداد را شکست بدهد.

این سومین آسیب‌دیدگی‌ هافبک اسپانیایی است. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی به اهمیت این بازیکن اشاره کرد و گفت‌: هیچ بازیکنی مانند اینیستا نیست. بارسلونا اما با توجه به آمار نباید نگران نبود کاپیتان خود باشد چون این تیم در لالیگا بدون هافبک اسپانیایی شکست نخورده است و تنها باخت این تیم به لیگ قهرمانان برمی‌گردد.

نتایج بارسلونا بدون اینیستا

بارسلونا ۵ – لاس پالاماس صفر

بارسلونا ۷ – ارکولس صفر

ارکولس یک – بارسلونا یک

رئال سوسیداد یک – بارسلونا یک

سلتیک صفر – بارسلونا ۲

بارسلونا صفر – مالاگا صفر

سویا یک – بارسلونا ۲

منچسترسیتی ۳ – بارسلونا یک

بارسلونا یک – گرانادا صفر

بارسلونا ۴ – دپتورتیوو لاکرونیا صفر

اسپورتینگ خیخون صفر – بارسلونا ۵

اتلتیک بیلبائو صفر – بارسلونا یک

بارسلونا ۶ – رئال بتیس ۲

بارسلونا ۳ – سویا صفر