به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۱۲۴۰۷۹

رئال مادرید قهرمان لالیگا می‌شود؟

گروه ورزشی: قهرمان نیم فصل در لالیگا همیشه در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر نمی‌برد که این موضوع موجب نگرانی هواداران مادریدی شده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، رئال‌ مادرید دیروز (شنبه) در هفته‌ نوزدهم لالیگا برابر مالاگا دو بر یک پیروز شد و توانست قهرمان نیم فصل شود. البته این قهرمانی نه برای تیم و نه برای هواداران ارزشی ندارد. آمار نشان می‌دهد تنها ۵۲.۴۹ درصد تیم‌هایی که قهرمان نیم فصل شدند، در انتها نیز با صدرنشینی لالیگا را به پایان رساندند.آمار سفید پوشان در این زمینه بهتر است. مادرید ۳۴ بار قهرمان نیم فصل شد که توانست ۲۳ قهرمانی نیم فصل را به جام در پایان فصل تبدیل کنند، یعنی ۶۷.۶۴ درصد. آخرین قهرمانی این تیم به فصل ۱۲ – ۲۰۱۱ برمی‌گردد.

وضعیت کنونی رئال‌ مادرید

شکست ناپذیری رئال‌ مادرید در ۴۰ بازی پیاپی با قهرمانی Undecima در لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها همراه بود اما هواداران پس از دو شکست هفته‌ گذشته، از تکرار اتفاقات دو فصل گذشته می‌ترسند. در آن سال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها قهرمان شد اما در نهایت نتوانست قهرمان لالیگا شود. آخرین باری که مادرید قهرمان نیم فصل شد، نتوانست فصل را با قهرمانی به پایان برساند و جام به بارسلونا رسید.