به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۱۲۴۰۸۱

ناامید نیستیم و می‌توانیم به رتبه‌های بالاتر جدول برسیم

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد معتقد است تیمش می‌تواند همانند ابومسلم که در نیم فصل اول نتیجه خوبی نگرفته بود در نیم فصل دوم درخشان ظاهر شوند و به رتبه‌های بالای جدول برسد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: بازی فردا (دوشنبه) مقابل نفت دیداری سخت و فیزیکی خواهد بود. به نظرم تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد و تلاش بیشتری کند پیروز خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: به دنبال جوانگرایی هستیم، اما برای مثال ابومسلم فصل ۸۶ را به یاد بیاورید. این تیم در نیم فصل اول نتوانست خوب نتیجه‌ بگیرد، اما در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب کرد و توانست رتبه مطلوبی را در جدول رده‌بندی به دست بیاورد. پس ناامید نیستیم به رتبه‌های بالاتر جدول برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد درباره حادثه ساختمان پلاسکو نیز گفت‌: ابتدا باید فاجعه ساختمان پلاسکو را به تمامی هموطنان و آتش نشانان قهرمانی که جان خود را در این راه از دست داده‌اند تسلیت بگویم. این فداکاری نشان می‌دهد که می‌شود به آینده امیدوار بود و انسان های خوب را هم دید. به زندگی در کنار چنین افرادی افتخار می‌کنم که از خود برای کشورشان جان فشانی می‌کنند. امیدوارم این مسئولیت پذیری الگوی همه ما باشد.

سرمربی پدیده درباره فعالیت تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: ایمانی و ویکروم را جذب کرده‌ایم اما به خاطر مشکلاتی که در فدراسیون داریم هنوز کارت بازی این دو بازیکن صادر نشده‌است. امیدوارم بتوانیم از فردا از این دو بازیکن استفاده کنیم. تیم‌های بدهکار در فدراسیون باید به ازای خرید هر بازیکن جدید بخشی از بدهکاری خود را تسویه کنند.

وی در خصوص جذب برهانی گفت: برهانی قابل ستایش است و اصلا نیازی به تعریف ندارد. اما در آن پست نیازی به بازیکن نداریم.

مهاجری در رابطه با امکان استفاده از بازیکانی سرعتی در خط حمله تیمش در برابر دفاع نفت تهران تاکید کرد: هنوز به ترکیب اصلی نرسیده‌ایم و امروز هم یک جلسه تمرین دیگر هم خواهیم‌داشت.